I když byly letos kvůli striktním pravidlům možnosti inovací omezené, špičkové týmy F1 na svých vozech zapracovaly. Jak je vidět z porovnání vozů Mercedes, Red Bull a Ferrari, jejich konstruktéři řešili řadu problémů odlišně.
I když byly letos kvůli striktním pravidlům možnosti inovací omezené, špičkové týmy F1 na svých vozech zapracovaly. Jak je vidět z porovnání vozů Mercedes, Red Bull a Ferrari, jejich konstruktéři řešili řadu problémů odlišně.
Vidět je to třeba na špičce vozů, která se u všech tří vybraných monopostů liší na první pohled.
Vidět je to třeba na špičce vozů, která se u všech tří vybraných monopostů liší na první pohled.
Dominantní Mercedes nepotřeboval mezi lety 2019 až 2021 žádné výrazné experimenty, lišila se snad jen určité aerodynamická nuance. O systém DAS, kdy piloti ovládali tlačením a tažením volantu geometrii přední nápravy, Stříbrné šípy ale přišly, od letošku byl zakázán.
Dominantní Mercedes nepotřeboval mezi lety 2019 až 2021 žádné výrazné experimenty, lišila se snad jen určité aerodynamická nuance. O systém DAS, kdy piloti ovládali tlačením a tažením volantu geometrii přední nápravy, Stříbrné šípy ale přišly, od letošku byl zakázán.
Red Bull letošní model dokonce ani nově nepojmenoval, dostal označení RB16B. Pokud by ovšem pokračoval na vítězné vlně z posledního podniku loňské sezony, určitě by se v Milotn Keynes nezlobili.
Red Bull letošní model dokonce ani nově nepojmenoval, dostal označení RB16B. Pokud by ovšem pokračoval na vítězné vlně z posledního podniku loňské sezony, určitě by se v Milotn Keynes nezlobili.
Loňský monopost a jeho líný motor přispěly k nejhoršímu výsledku Scuderie od roku 1980. Není se čemu divit, že v Maranellu pro letošek hybridní agregát totálně předělali.
Loňský monopost a jeho líný motor přispěly k nejhoršímu výsledku Scuderie od roku 1980. Není se čemu divit, že v Maranellu pro letošek hybridní agregát totálně předělali.
A nyní se podívejme na speciály od všech deseti týmů, které letos do Velkých cen nastoupí: nový monopost Mercedes W12 pro sezonu 2021
A nyní se podívejme na speciály od všech deseti týmů, které letos do Velkých cen nastoupí: nový monopost Mercedes W12 pro sezonu 2021
Nový monopost F1 Ferrari SF21 pro sezonu 2021 - Mattia Binotto, Carlos Sainz junior a Charles Leclerc
Nový monopost F1 Ferrari SF21 pro sezonu 2021 - Mattia Binotto, Carlos Sainz junior a Charles Leclerc
Juki Cunoda a Pierre Gasly při premiéře nového monopostu AlphaTauri AT02 pro sezonu 2021
Juki Cunoda a Pierre Gasly při premiéře nového monopostu AlphaTauri AT02 pro sezonu 2021
33/40