Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Design působivě využívá proporcí a dobrodružně zvýšeného podvozku.
Šířka kabiny i tvarové pojetí palubní desky jsou podobné modelu Captur, materiály a detaily jsou však voleny pečlivěji.
Šířka kabiny i tvarové pojetí palubní desky jsou podobné modelu Captur, materiály a detaily jsou však voleny pečlivěji.
Šířka kabiny i tvarové pojetí palubní desky jsou podobné modelu Captur, materiály a detaily jsou však voleny pečlivěji.
Šířka kabiny i tvarové pojetí palubní desky jsou podobné modelu Captur, materiály a detaily jsou však voleny pečlivěji.
Šířka kabiny i tvarové pojetí palubní desky jsou podobné modelu Captur, materiály a detaily jsou však voleny pečlivěji.
Šířka kabiny i tvarové pojetí palubní desky jsou podobné modelu Captur, materiály a detaily jsou však voleny pečlivěji.
Přední sedadla jsou rozměrná a pohodlně tvarovaná. Kombinace látky a umělé kůže je ve standardu, ve vyšších verzích je dostupné plně kožené čalounění.
Přední sedadla jsou rozměrná a pohodlně tvarovaná. Kombinace látky a umělé kůže je ve standardu, ve vyšších verzích je dostupné plně kožené čalounění.
Místa před koleny je více než u některých konkurentů, celkově je prostor vzadu spíše přimeřený.
Místa před koleny je více než u některých konkurentů, celkově je prostor vzadu spíše přimeřený.
Kufr má v základním provedení objem 513 litrů, u hybridního pohonu 438 litrů.
Kufr má v základním provedení objem 513 litrů, u hybridního pohonu 438 litrů.
Variabilita prostoru a rozměrné víko liftbacku podtrhuje praktickou povahu Arkany.
Variabilita prostoru a rozměrné víko liftbacku podtrhuje praktickou povahu Arkany.
Zadní lampy zabíhající až k logu uprostřed jsou součástí světelného podpisu Renaultu.
Zadní lampy zabíhající až k logu uprostřed jsou součástí světelného podpisu Renaultu.
26/27