

Skutečnou velikost dokládá, jak přiměřeně na Highlanderu vypadají dvacetipalcové ráfky.


Boční prolis propojuje zadní blatníky vystupující z už tak široké karoserie.


Palubní deska je rozčleněná jednoduše, ale vynalézavě. Materiály a zpracování působí kvalitně.


I zde se topení ovládá přes dotykovou obrazovku. Naštěstí je tak široká, že kvůli tomu nemusíte "shazovat" navigaci.


Šířka sedadel odpovídá americkým poměrům a beze zbytku využívá prostor karoserie.


Totéž platí v druhé řadě, sedák by ale mohl být ukotvený trochu výš. Dole je vidět výdech ventilace trakční baterie.


Přístup do třetí řady je snadný, sedadla se posouvají o 18 centimetrů.


Sezení tu vyhovuje spíš dětem a na kratší vzdálenosti. Takové je dnes hlavní poslání sedmimístných vozů.


I za třetí řadou zbývá 241 litrů prostoru na školní tašky.


V základním uspořádání má kufr objem 658 litrů.


Ve stěhováckém režimu Highlander pojme i hodně dlouhé předměty.


Rezervní kolo se muselo vejít dolů. To je ale pořád lepší než auta vybavená jen lepicí sadou.


Při výšce podlahy už přijdou vhod klasické stupačky.


Benzinový čtyřválec 2,5 litru pracuje v souhře s generátorem a elektromotorem. Druhý, menší elektromotor pohání zadní kola.


Díky účinnosti hybridního pohonu lze i s tak velkým autem jezdit za osm litrů benzinu.
8/18



