Experimentální vozidlo vzniklo přestavbou standardního velkoprostorového modelu z dobové nabídky GM. Válcovité tlakové nádoby zaujaly místo zadních sedadel, palivové články v podlaze snížily těžiště.
Experimentální vozidlo vzniklo přestavbou standardního velkoprostorového modelu z dobové nabídky GM. Válcovité tlakové nádoby zaujaly místo zadních sedadel, palivové články v podlaze snížily těžiště.
Dobová kresba prozrazuje uspořádání hnacího řetězce, palivových článků a nádrží, všimněte si také výrazně skloněného kondenzátoru vodní páry nad přední nápravou.
Dobová kresba prozrazuje uspořádání hnacího řetězce, palivových článků a nádrží, všimněte si také výrazně skloněného kondenzátoru vodní páry nad přední nápravou.
Zástupci 250členného týmu vývojářů, kteří na projektu prvního automobilu s palivovými články pracovali 2,5 roku.
Zástupci 250členného týmu vývojářů, kteří na projektu prvního automobilu s palivovými články pracovali 2,5 roku.
GM Electrovan je exponátem Petersen Automotive Museum v Los Angeles. Dobře patrné potrubí patří k systému chlazení palivových nádrží.
GM Electrovan je exponátem Petersen Automotive Museum v Los Angeles. Dobře patrné potrubí patří k systému chlazení palivových nádrží.
Testování a předvádění prototypu novinářům v říjnu 1966 probíhalo v areálu zkušebního polygonu. Žurnalisté směli pouze přihlížet ze sedadla spolujezdce, konstruktéři se obávali exploze.
Testování a předvádění prototypu novinářům v říjnu 1966 probíhalo v areálu zkušebního polygonu. Žurnalisté směli pouze přihlížet ze sedadla spolujezdce, konstruktéři se obávali exploze.
Pohled na přístrojovou desku více než třítunového GM Electrovan.
Pohled na přístrojovou desku více než třítunového GM Electrovan.
6/6