Centrum Prahy, to se každému bezesporu ihned vybaví památky.
Centrum Prahy, to se každému bezesporu ihned vybaví památky.
Před volbami je v Praze opět velké téma automobilová doprava versus ta zbylá.
Před volbami je v Praze opět velké téma automobilová doprava versus ta zbylá.
Takovýmto způsobem běžně stojí auta na Národní třídě.
Takovýmto způsobem běžně stojí auta na Národní třídě.
Dvě parkovací místa na omezenou dobou mohou v praxi znamenat čtyři i víc na dobu libovolnou.
Dvě parkovací místa na omezenou dobou mohou v praxi znamenat čtyři i víc na dobu libovolnou.
Někteří řidiči mohou dokonce chytit volné "garážové" místo přímo ve vstupu do Národního divadla.
Někteří řidiči mohou dokonce chytit volné "garážové" místo přímo ve vstupu do Národního divadla.
Jiní to zkoušejí na chodníku na Smetanově nábřeží. Stání je i s panoramatem.
Jiní to zkoušejí na chodníku na Smetanově nábřeží. Stání je i s panoramatem.
Řidiči se i do nejhistoričtějšího centra města dostanou bez omezení. Na rozdíl třeba od některých jiných historických měst na západě, jihu a severně od Česka.
Řidiči se i do nejhistoričtějšího centra města dostanou bez omezení. Na rozdíl třeba od některých jiných historických měst na západě, jihu a severně od Česka.
I proto lze narazit na zaparkovaná auta i na místech, kde by je čekal málokdo.
I proto lze narazit na zaparkovaná auta i na místech, kde by je čekal málokdo.
Třeba před kostelem sv. Martina ve zdi z 12. století jsou oficiálně dvě parkovací místa. Pravidelně tu ale stojí zhruba takové množství aut a další tudy projíždějí.
Třeba před kostelem sv. Martina ve zdi z 12. století jsou oficiálně dvě parkovací místa. Pravidelně tu ale stojí zhruba takové množství aut a další tudy projíždějí.
Prakticky každý den se na Národní třídě opakuje stejná situace. Zásobování obchodu nemá kde zastavit, protože všechna místa pro ně určená jsou plná osobních aut. Takže dodávka zastaví v jediném pruhu pro auta. Ta následně vjedou na koleje a zácpa je na světě.
Prakticky každý den se na Národní třídě opakuje stejná situace. Zásobování obchodu nemá kde zastavit, protože všechna místa pro ně určená jsou plná osobních aut. Takže dodávka zastaví v jediném pruhu pro auta. Ta následně vjedou na koleje a zácpa je na světě.
Kdo spěchá, tomu řidič tramvaje otevře dveře a může jít pěšky.
Kdo spěchá, tomu řidič tramvaje otevře dveře a může jít pěšky.
Nevhodně řidiči parkují ale i v klidnějších částech. Třeba zde u kostela sv. Havla je to na ideálním místě - mezi největšími náměstími, za rohem je Stavovské divadlo. Jen je zde i značka zákazu zastavení.
Nevhodně řidiči parkují ale i v klidnějších částech. Třeba zde u kostela sv. Havla je to na ideálním místě - mezi největšími náměstími, za rohem je Stavovské divadlo. Jen je zde i značka zákazu zastavení.
Řidič z předchozího obrázku nebyl výjimkou. Pod svícnem...
Řidič z předchozího obrázku nebyl výjimkou. Pod svícnem...
Ti, kteří potřebují na Václavské náměstí, nechce se jim chodit pěšky a preferují stání pod střechou, to zkouší v pasáži Světozor.
Ti, kteří potřebují na Václavské náměstí, nechce se jim chodit pěšky a preferují stání pod střechou, to zkouší v pasáži Světozor.
Tohle je Královská cesta. Pěší zóna s nejvíce turisty v Praze.
Tohle je Královská cesta. Pěší zóna s nejvíce turisty v Praze.
Pojďme dál po Královské cestě. Tady za Karlovým mostem je zde možné parkovat hned po obou stranách silnice.
Pojďme dál po Královské cestě. Tady za Karlovým mostem je zde možné parkovat hned po obou stranách silnice.
Autům je přitom vyhrazena polovina Malostranského náměstí.
Autům je přitom vyhrazena polovina Malostranského náměstí.
Městská část Praha 1 nedávno přimalovala nové parkování na opraveném chodníku pod Pražským hradem v Nerudově ulici.
Městská část Praha 1 nedávno přimalovala nové parkování na opraveném chodníku pod Pražským hradem v Nerudově ulici.
Staří architektoničtí mistři své stavby často naplánovali tak dokonale, že lze jejich blízké okolí využít i pro parkování.
Staří architektoničtí mistři své stavby často naplánovali tak dokonale, že lze jejich blízké okolí využít i pro parkování.
Oblouky mostu jsou postavené tak, že se pod ně pohodlně vejde šest aut. A když je vůle, i víc.
Oblouky mostu jsou postavené tak, že se pod ně pohodlně vejde šest aut. A když je vůle, i víc.
Několik takto zaparkovaných aut zde musí denně obejít desetitisíce lidí.
Několik takto zaparkovaných aut zde musí denně obejít desetitisíce lidí.
Na přechodu je to opravdu zakázané. I tak to někteří řidiči zkouší.
Na přechodu je to opravdu zakázané. I tak to někteří řidiči zkouší.
Kombinace stání na křižovatce, přechodu a před vjezdem. Zde asi sto metrů od Staroměstského náměstí.
Kombinace stání na křižovatce, přechodu a před vjezdem. Zde asi sto metrů od Staroměstského náměstí.
Z fotografií je patrné, že se spíš nedoporučuje chodit po centru s kočárkem.
Z fotografií je patrné, že se spíš nedoporučuje chodit po centru s kočárkem.
49/52