Jawa 250/623 Bizon je ceněný veterán. Tento kousek z roku 1971 je po renovaci, provozuschopný a má původní, již odhlášené doklady.BMW Isetta 300 z roku 1957 je sice nepojízdné, ovšem prakticky kompletní auto. Vyžaduje kompletní renovaci.Má platné německé doklady včetně štítku z jiného stroje stejného roku výroby i typu.Dražit se bude od 180 tisíc korun, aukční rezerva ale není veřejná.Čezeta 501 je oblíbený stroj, který se v aukcích Retro Garáže objevuje celkem pravidelně. Jde o první typ, ale jednu z posledních sérií s blinkry. Nemá ale technický průkaz.Jawa 50/23 Mustang, vývozní model pro maďarský trh, se sníženým výkonem, absencí zadních stupaček spolujezdce a cyklo zvonkem místo klasického bzučáku. Uloženkový stroj s nájezdem pouhých 220 km. Bude se dražit od koruny.V posledních letech velice oblíbený stroj, Jawa 50/550 pařez. Krásný, původní, s originálním lakem a patrnými linkami, nedostatkem je však lehce poupravené "prsíčko" ve spodní části. Opět se bude dražit od koruny.Zlatý hřeb mezi draženými motocykly. Jawa 500 OHC typ 15/00 "šnek". Jde o nejvzácnější variantu jawáckého půllitra. Velice raritní a těžko sehnatelný stroj.Harley Davidson 350 BA z roku 1927 je kompletní a původní zhruba z 80 procent. "Je vhodný do sbírky, ideálně k vystavení v tomto nálezovém stavu. K motocyklu vypracován posudek posuzující originalitu a původnost stroje," říká organizátor aukce Pavel Kočí.Jawa 650 Classic je nejmladší dražený kousek, z roku 2005. Má nájezd jen 82 kilometrů a zcela originální stav, doložený potvrzením z fabriky Jawa.Dalším dražebním kouskem je Škoda 100 L, s platným a původním technickým průkazem včetně dobových okresních SPZ. V minulosti měněny přední blatníky a kapota.Střešní zahrádka s kufrem má styl. Aukční jistota není veřejná, dražit se bude od částky sto tisíc korun.Stadion S22 z roku 1962 je po kompletní a precizní renovaci. Dražit se bude od 45 tisíc korun. Moped je bez náplní, tedy vhodný na vystavení, ale součástí prodeje je i případné zprovoznění pro nového majitele.Škoda 1000 MB ve zcela původním, velice zachovalém a plně funkčním stavu s platnou technickou prohlídkou do května příštího roku.Jedná se o překrásnou a velice oblíbenou "žábrovku".Má krásný nepoškozený interiér včetně původního čalounění a stropnice. Vůz je po jediném majiteli z Německa, ročník 1937.Velice vzácný exemplář Tatry 613 v provedení Speciál, určený výhradně pro tehdejší vládní špičky bývalého Československa. Vozidlo je ve výborném, původním stavu s pouze drobnými kosmetickými nedostatky.Tento konkrétní kousek pochází ze Slovenska, kde jezdil ve službách slovenské vlády.Dražit se bude od hranice 800 tisíc korun. Aukční jistota není veřejná.Jeden z vrcholů nabídky, Wikov 35, šestimístná limuzína z roku 1931. Dochovalo se jen šest kusů, tento jediný má původní interiér.Jde tedy o plně pojízdný a provozuschopný vůz. Dražit se bude od hranice 1,8 milionu.Wikovy se v českých aukcích auto-moto veteránů ještě nikdy neobjevily.
NaN/23