Jawa 250/623 Bizon je ceněný veterán. Tento kousek z roku 1971 je po renovaci, provozuschopný a má původní, již odhlášené doklady.
Jawa 250/623 Bizon je ceněný veterán. Tento kousek z roku 1971 je po renovaci, provozuschopný a má původní, již odhlášené doklady.
BMW Isetta 300 z roku 1957 je sice nepojízdné, ovšem prakticky kompletní auto. Vyžaduje kompletní renovaci.
BMW Isetta 300 z roku 1957 je sice nepojízdné, ovšem prakticky kompletní auto. Vyžaduje kompletní renovaci.
Má platné německé doklady včetně štítku z jiného stroje stejného roku výroby i typu.
Má platné německé doklady včetně štítku z jiného stroje stejného roku výroby i typu.
Dražit se bude od 180 tisíc korun, aukční rezerva ale není veřejná.
Dražit se bude od 180 tisíc korun, aukční rezerva ale není veřejná.
Čezeta 501 je oblíbený stroj, který se v aukcích Retro Garáže objevuje celkem pravidelně. Jde o první typ, ale jednu z posledních sérií s blinkry. Nemá ale technický průkaz.
Čezeta 501 je oblíbený stroj, který se v aukcích Retro Garáže objevuje celkem pravidelně. Jde o první typ, ale jednu z posledních sérií s blinkry. Nemá ale technický průkaz.
Jawa 50/23 Mustang, vývozní model pro maďarský trh, se sníženým výkonem, absencí zadních stupaček spolujezdce a cyklo zvonkem místo klasického bzučáku. Uloženkový stroj s nájezdem pouhých 220 km. Bude se dražit od koruny.
Jawa 50/23 Mustang, vývozní model pro maďarský trh, se sníženým výkonem, absencí zadních stupaček spolujezdce a cyklo zvonkem místo klasického bzučáku. Uloženkový stroj s nájezdem pouhých 220 km. Bude se dražit od koruny.
V posledních letech velice oblíbený stroj, Jawa 50/550 pařez. Krásný, původní, s originálním lakem a patrnými linkami, nedostatkem je však lehce poupravené "prsíčko" ve spodní části. Opět se bude dražit od koruny.
V posledních letech velice oblíbený stroj, Jawa 50/550 pařez. Krásný, původní, s originálním lakem a patrnými linkami, nedostatkem je však lehce poupravené "prsíčko" ve spodní části. Opět se bude dražit od koruny.
Zlatý hřeb mezi draženými motocykly. Jawa 500 OHC typ 15/00 "šnek". Jde o nejvzácnější variantu jawáckého půllitra. Velice raritní a těžko sehnatelný stroj.
Zlatý hřeb mezi draženými motocykly. Jawa 500 OHC typ 15/00 "šnek". Jde o nejvzácnější variantu jawáckého půllitra. Velice raritní a těžko sehnatelný stroj.
Harley Davidson 350 BA z roku 1927 je kompletní a původní zhruba z 80 procent. "Je vhodný do sbírky, ideálně k vystavení v tomto nálezovém stavu. K motocyklu vypracován posudek posuzující originalitu a původnost stroje," říká organizátor aukce Pavel Kočí.
Harley Davidson 350 BA z roku 1927 je kompletní a původní zhruba z 80 procent. "Je vhodný do sbírky, ideálně k vystavení v tomto nálezovém stavu. K motocyklu vypracován posudek posuzující originalitu a původnost stroje," říká organizátor aukce Pavel Kočí.
Jawa 650 Classic je nejmladší dražený kousek, z roku 2005. Má nájezd jen 82 kilometrů a zcela originální stav, doložený potvrzením z fabriky Jawa.
Jawa 650 Classic je nejmladší dražený kousek, z roku 2005. Má nájezd jen 82 kilometrů a zcela originální stav, doložený potvrzením z fabriky Jawa.
Dalším dražebním kouskem je Škoda 100 L, s platným a původním technickým průkazem včetně dobových okresních SPZ. V minulosti měněny přední blatníky a kapota.
Dalším dražebním kouskem je Škoda 100 L, s platným a původním technickým průkazem včetně dobových okresních SPZ. V minulosti měněny přední blatníky a kapota.
Střešní zahrádka s kufrem má styl. Aukční jistota není veřejná, dražit se bude od částky sto tisíc korun.
Střešní zahrádka s kufrem má styl. Aukční jistota není veřejná, dražit se bude od částky sto tisíc korun.
Stadion S22 z roku 1962 je po kompletní a precizní renovaci. Dražit se bude od 45 tisíc korun. Moped je bez náplní, tedy vhodný na vystavení, ale součástí prodeje je i případné zprovoznění pro nového majitele.
Stadion S22 z roku 1962 je po kompletní a precizní renovaci. Dražit se bude od 45 tisíc korun. Moped je bez náplní, tedy vhodný na vystavení, ale součástí prodeje je i případné zprovoznění pro nového majitele.
Škoda 1000 MB ve zcela původním, velice zachovalém a plně funkčním stavu s platnou technickou prohlídkou do května příštího roku.
Škoda 1000 MB ve zcela původním, velice zachovalém a plně funkčním stavu s platnou technickou prohlídkou do května příštího roku.
Má krásný nepoškozený interiér včetně původního čalounění a stropnice. Vůz je po jediném majiteli z Německa, ročník 1937.
Má krásný nepoškozený interiér včetně původního čalounění a stropnice. Vůz je po jediném majiteli z Německa, ročník 1937.
Velice vzácný exemplář Tatry 613 v provedení Speciál, určený výhradně pro tehdejší vládní špičky bývalého Československa. Vozidlo je ve výborném, původním stavu s pouze drobnými kosmetickými nedostatky.
Velice vzácný exemplář Tatry 613 v provedení Speciál, určený výhradně pro tehdejší vládní špičky bývalého Československa. Vozidlo je ve výborném, původním stavu s pouze drobnými kosmetickými nedostatky.
Tento konkrétní kousek pochází ze Slovenska, kde jezdil ve službách slovenské vlády.
Tento konkrétní kousek pochází ze Slovenska, kde jezdil ve službách slovenské vlády.
Dražit se bude od hranice 800 tisíc korun. Aukční jistota není veřejná.
Dražit se bude od hranice 800 tisíc korun. Aukční jistota není veřejná.
Jeden z vrcholů nabídky, Wikov 35, šestimístná limuzína z roku 1931. Dochovalo se jen šest kusů, tento jediný má původní interiér.
Jeden z vrcholů nabídky, Wikov 35, šestimístná limuzína z roku 1931. Dochovalo se jen šest kusů, tento jediný má původní interiér.
Jde tedy o plně pojízdný a provozuschopný vůz. Dražit se bude od hranice 1,8 milionu.
Jde tedy o plně pojízdný a provozuschopný vůz. Dražit se bude od hranice 1,8 milionu.
Wikovy se v českých aukcích auto-moto veteránů ještě nikdy neobjevily.
Wikovy se v českých aukcích auto-moto veteránů ještě nikdy neobjevily.
19/23