Na snímku z výstavy Bolest těch druhých je dílo Příchozí od Františka Nováka, který zohledňuje zkušenosti ze zaměstnání v azylovém centru pro lidi bez domova i tradici dřevěných betlémů.
Na snímku z výstavy Bolest těch druhých je dílo Příchozí od Františka Nováka, který zohledňuje zkušenosti ze zaměstnání v azylovém centru pro lidi bez domova i tradici dřevěných betlémů.
Socha Casting a Dark Democracy od Tima Shawa parafrázuje fotografii Američany mučeného vězně v iráckém žaláři Abú Ghrajb, která byla zveřejněna roku 2004.
Socha Casting a Dark Democracy od Tima Shawa parafrázuje fotografii Američany mučeného vězně v iráckém žaláři Abú Ghrajb, která byla zveřejněna roku 2004.
Malba Zjevení III od Gottfrieda Helnweina. Na velkoformátovém plátnu stojí chlapi v oblecích nad dívkou. Není jasné, zda spí, nebo je mrtvá. Pohledy mužů s deformovanými obličeji jsou zneklidňující.
Malba Zjevení III od Gottfrieda Helnweina. Na velkoformátovém plátnu stojí chlapi v oblecích nad dívkou. Není jasné, zda spí, nebo je mrtvá. Pohledy mužů s deformovanými obličeji jsou zneklidňující.
Pohled do výstavy Bolest těch druhých. Vpravo opět dílo Příchozí od Františka Nováka.
Pohled do výstavy Bolest těch druhých. Vpravo opět dílo Příchozí od Františka Nováka.
Vlevo je Čekání na Norimberk od Hanse Petra Aluermanna, vpravo Vertikální figury od Nikity Kadana.
Vlevo je Čekání na Norimberk od Hanse Petra Aluermanna, vpravo Vertikální figury od Nikity Kadana.
Jedna z prvních válečných fotografií. Výjev nazvaný Údolí stínu smrti pořídil Angličan Roger Fenton na Krymu v roce 1855, za konfliktu mezi carským Ruskem a Osmanskou říší.
Jedna z prvních válečných fotografií. Výjev nazvaný Údolí stínu smrti pořídil Angličan Roger Fenton na Krymu v roce 1855, za konfliktu mezi carským Ruskem a Osmanskou říší.
Diváky na výstavě vítají rudočerné fotografie seskládané do tvaru připomínajícího hákový kříž.
Diváky na výstavě vítají rudočerné fotografie seskládané do tvaru připomínajícího hákový kříž.
24/25