

Jedna z evolucí Moskviče 415 s plátěnou střechou.


Zajímavým znakem terénního Moskviče bylo náhradní kolo umístěné na boku karoserie.


K americkému džípu měl ten moskevský v mnoha ohledech blízko.


Moskvič 416 se od 415 odlišil uzavřenou karoserií.


Oba deriváty Moskviče 2150 bok po boku.


Moskvič 2150 s uzavřenou karoserií, netradičně umístěná rezerva měla zjednodušit konstrukci dveří a zvýšit světlost.


Moskvič 2150 ve verzi s otevřenou karoserií a plátěnou nasazovací střechou.


Pohled na otevřenou verzi Moskviče 2150.


Moskvič 2150 s otevřenou karoserií.


Minimalistický interiér Moskviče 2150.


První prototyp „moskevského džípu“, Moskvič 4 × 4 z konce padesátých let.


Moskvič 415 byl menší než pozdější 2150 a s odlišnou přídí.
10/13

