

Logo říká Hybrid, ve skutečnosti jde ale o mild-hybrid.


Logo speciální edice Torino, oslavující domovské město.


Palubní deska nového Fiatu 500 Hybrid zaujme nově přidanou hlavicí řadicí páky na speciální konzoli.


Pohled do kabiny ale zůstává takřka identický jako u spalovací verze.


Hybridní model stojí na základech elektrického, má však upravený nárazník.


Nový Fiat 500 Hybrid na střeše bývalé továrny Lingotto, která je pro automobilku ikonická.


Výfuk hybridního vozu je skryt.


Upravená maska pouští více vzduchu ke spalovacímu motoru.


Oproti stávajícím modelům značky nejde o 48V, ale pouze 12V mild-hybridní systém.


Vůz bude dostupný v několika karosářských verzích, včetně specifické s označením 3+1.


Verze 3+1 oproti klasickému dvoudveřovému modelu dostala malé zadní dveře na pravé straně, které se otvírají proti směru jízdy a usnadňují nastupování.


Nový Fiat 500C Hybrid nabídne plátěnou střechu.


Plátno se tradičně stahuje mezi oblouky karoserie, přesto nabízí zážitek otevřeného vozu.


Nový Fiat 500C Hybrid


Oproti klasickému uzavřenému vozu je kabriolet nepatrně těžší.


Výroba vozu Fiat 500 Hybrid bude probíhat v italském závodu Mirafiori.
16/17

