V Brně se přestavuje křížení dálnic D1 a D2. Stavba způsobuje dlouhé kolony.
V Brně se přestavuje křížení dálnic D1 a D2. Stavba způsobuje dlouhé kolony.
Křížení je nejzatíženější křižovatkou v republice. A proto je potřeba navýšení kapacity.
Křížení je nejzatíženější křižovatkou v republice. A proto je potřeba navýšení kapacity.
Denně tudy projíždí klidně i 80 tisíc vozidel. Teď se křižovatka přestavuje, aby v budoucnu nápor zvládla.
Denně tudy projíždí klidně i 80 tisíc vozidel. Teď se křižovatka přestavuje, aby v budoucnu nápor zvládla.
Omezení nicméně způsobuje kolony dlouhé i několik kilometrů.
Omezení nicméně způsobuje kolony dlouhé i několik kilometrů.
Nejhorší jsou podle policistů čtvrtky a pátky, kdy tudy projíždí kamiony na cestě z východní do západní Evropy a naopak.
Nejhorší jsou podle policistů čtvrtky a pátky, kdy tudy projíždí kamiony na cestě z východní do západní Evropy a naopak.
Stavba má být po celou dobu ve všech směrech průjezdná, což ale způsobuje komplikace.
Stavba má být po celou dobu ve všech směrech průjezdná, což ale způsobuje komplikace.
Pro řidiče je už teď velmi složité se orientovat.
Pro řidiče je už teď velmi složité se orientovat.
Nehody se stávají kilometry od stavby i přímo v omezeném úseku. To může úplně zablokovat dopravu.
Nehody se stávají kilometry od stavby i přímo v omezeném úseku. To může úplně zablokovat dopravu.
A bude hůř. Od ledna 2026 dojde k dalšímu omezení, provoz bude možný jen v jednom pásu.
A bude hůř. Od ledna 2026 dojde k dalšímu omezení, provoz bude možný jen v jednom pásu.
Výsledkem bude zkapacitnění úseku tak, aby byl i do budoucna průjezdný bez komplikací.
Výsledkem bude zkapacitnění úseku tak, aby byl i do budoucna průjezdný bez komplikací.
11/12