Elektrická lokomotiva 163 099Interiér vagonu určeného k sešrotování. Přípojný vůz 780 Btax-010 je vzhledově příbuzný s motorovými jednotkami 810, se kterými se spojuje. Ve své době se jednalo o nejrozšířenější typ ve flotile ČD, jediným výrobcem byla Vagonka Studénka.Dieslová lokomotiva řady 750, častěji známá jako „Brejlák.“Elektrické lokomotivy řady 150.2/151, také známe jako „banány“. Z provozu byly staženy koncem minulého roku. Elektrická lokomotiva 163 099 s chybějícími stanovišti 1 a 2 byla využita k renovacím v DPOV Veselí nad Moravou.Elektrická lokomotiva 163 100. Teď slouží jako zdroj náhradních dílů pro řady 362 a 363.Korpus osobního vozu řady Bdmtee, který byl součástí nedokončené rekonstrukce. Přípojný vůz 780 Btax-010Čela jednotek nachystané na podvalech.Služební vůz s poštovním oddílem. Služební vůz s poštovním oddílem. „Nádržkový vůz“ Převážely se v něm plyny, sypké hmoty atp.Vozy čekající na sešrotování. Zatím jediná oběť řady 383 Vectron měla kolizi 3. prosince 2023 v zatím nejdražší vlakové havárii. Zničený 383 Vectron. Při havárii vznikla škoda 150 milionů korun. Motorový vůz 810 217-0, který je momentálně i k prodeji na stránkách ČD.Nářaďový a obytný vůz, který sloužil v rámci pohotovostního vlaku. Takové vozy byly vybaveny vším, co mohli jeřábníci potřebovat na několikadenních vyprošťovacích akcích.
NaN/18