Šestá generace Subaru Forester zaujme především dominantní přídí, která ale oproti předchozí generaci zapadá více do mainstreamu.
Šestá generace Subaru Forester zaujme především dominantní přídí, která ale oproti předchozí generaci zapadá více do mainstreamu.
Z profilu má forester krabicovitější karoserii, vyšší světlá výška i patrné nájezdové úhly však ukazují jeho nadání poradit si s terénem.
Z profilu má forester krabicovitější karoserii, vyšší světlá výška i patrné nájezdové úhly však ukazují jeho nadání poradit si s terénem.
Záď zaujme jednoduššími tvary, vyraženým označením Forester na pátých dveřích a nechybí ani klasická koncovka výfuku.
Záď zaujme jednoduššími tvary, vyraženým označením Forester na pátých dveřích a nechybí ani klasická koncovka výfuku.
Vůz má kvalitní a výkonná světla, včetně funkce přísvitu do zatáček.
Vůz má kvalitní a výkonná světla, včetně funkce přísvitu do zatáček.
Značka je náležitě pyšná na svůj systém pohonu e-Boxer i specifický pohon všech kol Symmetrical AWD.
Značka je náležitě pyšná na svůj systém pohonu e-Boxer i specifický pohon všech kol Symmetrical AWD.
Podběhy mohou vyplňovat kola o průměru 18 až 19 palců, i na větších kolech přitom vůz zůstává příkladně kultivovaný i pohodlný.
Podběhy mohou vyplňovat kola o průměru 18 až 19 palců, i na větších kolech přitom vůz zůstává příkladně kultivovaný i pohodlný.
Forester se s každou generací stává luxusnějším vozem, stále však dokáže dostát svému lesnickému jménu.
Forester se s každou generací stává luxusnějším vozem, stále však dokáže dostát svému lesnickému jménu.
1/9