Nová platforma CMF-B zachovává měkčí charakter Dusteru, zároveň je ale auto klidnější ve stopě a jeho reakce jsou pro řidiče čitelnější.
Nová platforma CMF-B zachovává měkčí charakter Dusteru, zároveň je ale auto klidnější ve stopě a jeho reakce jsou pro řidiče čitelnější.
Verze 4x4 má vyšší světlou výšku než předokolky, konkrétně 217 milimetrů.
Verze 4x4 má vyšší světlou výšku než předokolky, konkrétně 217 milimetrů.
Paralelně jsou k dispozici dvě nejvyšší verze. Jedna spíše silniční, druhá více do terénu. Na obrázku je ta druhá, pozná se podle výraznějšího oplastování.
Paralelně jsou k dispozici dvě nejvyšší verze. Jedna spíše silniční, druhá více do terénu. Na obrázku je ta druhá, pozná se podle výraznějšího oplastování.
Čtyřkolka už nemá extrémně krátký první převodový stupeň vhodný pro jízdu v terénu.
Čtyřkolka už nemá extrémně krátký první převodový stupeň vhodný pro jízdu v terénu.
Místo něj musí stačit elektroničtí asistenti. A jak jsme se přesvědčili, zvládnou toho hodně.
Místo něj musí stačit elektroničtí asistenti. A jak jsme se přesvědčili, zvládnou toho hodně.
Při přejezdu terénního zlomu přichází ke slovu ochranný štít podvozku.
Při přejezdu terénního zlomu přichází ke slovu ochranný štít podvozku.
O tom, kolik stupňů náklonu si ještě může řidič dovolit, dostává informace na displeji.
O tom, kolik stupňů náklonu si ještě může řidič dovolit, dostává informace na displeji.
Na terénní dráze umístila automobilka velké zrcadlo, aby si řidič mohl udělat selfie.
Na terénní dráze umístila automobilka velké zrcadlo, aby si řidič mohl udělat selfie.
Ještě minulá generace měla na dveřích kliku, která uměla štípnout do ruky.
Ještě minulá generace měla na dveřích kliku, která uměla štípnout do ruky.
Materiály na přístrojové desce kombinují modrou a zelenou barvu.
Materiály na přístrojové desce kombinují modrou a zelenou barvu.
Levým tlačítkem v blízkosti dveří se dají vypnout všechny asistenty najednou.
Levým tlačítkem v blízkosti dveří se dají vypnout všechny asistenty najednou.
Pod volantem je digitální přístrojový štít. Z pohledu řidiče je možná až příliš zapadlý, head-up displej ale Duster nemá.
Pod volantem je digitální přístrojový štít. Z pohledu řidiče je možná až příliš zapadlý, head-up displej ale Duster nemá.
Takhle vypadá kufr hybridní verze Dusteru. Pod jeho podlahou už žádné místo nezbývá, do čistě spalovacích verzí se ještě vejde rezerva.
Takhle vypadá kufr hybridní verze Dusteru. Pod jeho podlahou už žádné místo nezbývá, do čistě spalovacích verzí se ještě vejde rezerva.
Mezi podlahou kufru a složenými zadními opěradly je schod.
Mezi podlahou kufru a složenými zadními opěradly je schod.
Na zadních sedadlech je víc místa než u minulé generace.
Na zadních sedadlech je víc místa než u minulé generace.
Rozpočtové auto, ale protihluková izolace na víku motoru nechybí, stejně jako už tradiční plynokapalinové vzpěry.
Rozpočtové auto, ale protihluková izolace na víku motoru nechybí, stejně jako už tradiční plynokapalinové vzpěry.
Přední sedadla mají lepší boční vedení než kdysi, hodila by se ale nastavitelná bederní opěrka.
Přední sedadla mají lepší boční vedení než kdysi, hodila by se ale nastavitelná bederní opěrka.
Elektrický pohon zajišťuje elektromotor a startér-generátor. Oba jsou napájeny z kompaktní lithiové baterie o kapacitě 0,8 kWh.
Elektrický pohon zajišťuje elektromotor a startér-generátor. Oba jsou napájeny z kompaktní lithiové baterie o kapacitě 0,8 kWh.
17/42