

MTX 1-04 KIM měl difuzor vyvedený ve štěrbině pod odtokovou hranou karoserie.


Vpředu byly příčné lichoběžníkové polonápravy s trojúhelníkovými rameny, vzadu pětiprvkové zavěšení.


Brzdy monopostu KIN pocházely z Lady, stejně jako první použitý motor. Dárcem druhého byla Zastava. Čtyřstupňová převodovka pocházela ze Škody, spojka pro změnu z Wartburgu 353.


KIN (vlevo) při srovnávacím testu dojezdu s MTX 1-06.


Aerodynamický KIN měl výhodu hlavně při silnějším protivětru, kdy dosahoval rychlosti až o 10 km/h vyšší než soupeři.


Karoserie byla dlouhá 4050 milimetrů, vůz měl velmi dlouhé převisy vpředu i vzadu (900, resp. 800 mm).


MTX Spider a MTX 1-04 KIN.


Na závodní monopost KIN měly navázat další vozy pro různé soutěže. Pojítkem byla shodná konstrukce odvodu vzduchu od podvozku.


Tento KIN byl zamýšlen pro závod v Le Mans.


Auto se zdvojenou přední nápravou mělo soutěžit ve formuli 1.


KIN RS. Řešení s koly překrytými karoserií bylo aerodynamicky výhodnější, ale při závodění i bezpečnější.


Tento KIN byl navržen speciálně pro závod v Indianapolisu.


KIN pro F1, tentokrát zepředu.


V hlavě Václava Krále vznikla i silniční verze...


Takhle vypadala na technickém výkresu.


KIN se zdvojenou přední nápravou.


KIN Metalex 1-04 byl stavěn na míru pro závodníka Karla Jílka.
11/17

