MTX 1-04 KIM měl difuzor vyvedený ve štěrbině pod odtokovou hranou karoserie.
MTX 1-04 KIM měl difuzor vyvedený ve štěrbině pod odtokovou hranou karoserie.
Vpředu byly příčné lichoběžníkové polonápravy s trojúhelníkovými rameny, vzadu pětiprvkové zavěšení.
Vpředu byly příčné lichoběžníkové polonápravy s trojúhelníkovými rameny, vzadu pětiprvkové zavěšení.
Brzdy monopostu KIN pocházely z Lady, stejně jako první použitý motor. Dárcem druhého byla Zastava. Čtyřstupňová převodovka pocházela ze Škody, spojka pro změnu z Wartburgu 353.
Brzdy monopostu KIN pocházely z Lady, stejně jako první použitý motor. Dárcem druhého byla Zastava. Čtyřstupňová převodovka pocházela ze Škody, spojka pro změnu z Wartburgu 353.
Aerodynamický KIN měl výhodu hlavně při silnějším protivětru, kdy dosahoval rychlosti až o 10 km/h vyšší než soupeři.
Aerodynamický KIN měl výhodu hlavně při silnějším protivětru, kdy dosahoval rychlosti až o 10 km/h vyšší než soupeři.
Karoserie byla dlouhá 4050 milimetrů, vůz měl velmi dlouhé převisy vpředu i vzadu (900, resp. 800 mm).
Karoserie byla dlouhá 4050 milimetrů, vůz měl velmi dlouhé převisy vpředu i vzadu (900, resp. 800 mm).
Na závodní monopost KIN měly navázat další vozy pro různé soutěže. Pojítkem byla shodná konstrukce odvodu vzduchu od podvozku.
Na závodní monopost KIN měly navázat další vozy pro různé soutěže. Pojítkem byla shodná konstrukce odvodu vzduchu od podvozku.
Auto se zdvojenou přední nápravou mělo soutěžit ve formuli 1.
Auto se zdvojenou přední nápravou mělo soutěžit ve formuli 1.
KIN RS. Řešení s koly překrytými karoserií bylo aerodynamicky výhodnější, ale při závodění i bezpečnější.
KIN RS. Řešení s koly překrytými karoserií bylo aerodynamicky výhodnější, ale při závodění i bezpečnější.
KIN Metalex 1-04 byl stavěn na míru pro závodníka Karla Jílka.
KIN Metalex 1-04 byl stavěn na míru pro závodníka Karla Jílka.
7/17