Hotová Tatra Prezident na stejném místě před Matyášovou branou na Pražském hradě v roce 1994.
Hotová Tatra Prezident na stejném místě před Matyášovou branou na Pražském hradě v roce 1994.
Vzácný pohled do výroby osobních aut v Příboře v roce 1994.
Vzácný pohled do výroby osobních aut v Příboře v roce 1994.
Tatra Prezident po dokončení nedaleko továrny v Příboře v roce 1994.
Tatra Prezident po dokončení nedaleko továrny v Příboře v roce 1994.
Jediný prototyp Tatry Prezident dnes stojí v kopřivnickém muzeu.
Jediný prototyp Tatry Prezident dnes stojí v kopřivnickém muzeu.
Jiří Král v kopřivnickém muzeu popisuje, jak u Prezidentu nahradil původní blatník zakrývající část kola blatníkem z přední části vozu.
Jiří Král v kopřivnickém muzeu popisuje, jak u Prezidentu nahradil původní blatník zakrývající část kola blatníkem z přední části vozu.
Prezident před vilou Václava Havla v pražských Střešovicích.
Prezident před vilou Václava Havla v pražských Střešovicích.
Typickým znakem je "žehlička", jejíž tvar se poprvé objevil u Tatry 11 a 12.
Typickým znakem je "žehlička", jejíž tvar se poprvé objevil u Tatry 11 a 12.
Při dalších modernizacích se měl motor přestěhovat pod přední kapotu.
Při dalších modernizacích se měl motor přestěhovat pod přední kapotu.
Vedle "úřednické" tatry se měly v Příboře vyrábět sportovní verze s aerodynamickou karoserií, které by si zachovaly motor vzadu.
Vedle "úřednické" tatry se měly v Příboře vyrábět sportovní verze s aerodynamickou karoserií, které by si zachovaly motor vzadu.
Dvoudveřové provedení sportovní Tatry od Václava Krále.
Dvoudveřové provedení sportovní Tatry od Václava Krále.
1/16