

Původní skica Tatry Prezident z února 1990.


Hotová Tatra Prezident na stejném místě před Matyášovou branou na Pražském hradě v roce 1994.


Vzácný pohled do výroby osobních aut v Příboře v roce 1994.


Tatra Prezident po dokončení nedaleko továrny v Příboře v roce 1994.


Jediný prototyp Tatry Prezident dnes stojí v kopřivnickém muzeu.


Jiří Král v kopřivnickém muzeu popisuje, jak u Prezidentu nahradil původní blatník zakrývající část kola blatníkem z přední části vozu.


Koncová světla vyrobil na míru Autopal Nový Jičín.


Prezident před vilou Václava Havla v pražských Střešovicích.


Skica Tatry Prezident.


Typickým znakem je "žehlička", jejíž tvar se poprvé objevil u Tatry 11 a 12.


Při dalších modernizacích se měl motor přestěhovat pod přední kapotu.


Dvoudveřové provedení Král pojmenoval Premier Coupé.


Tatra Prezident určená pro úředníky.


Vedle "úřednické" tatry se měly v Příboře vyrábět sportovní verze s aerodynamickou karoserií, které by si zachovaly motor vzadu.


Dvoudveřové provedení sportovní Tatry od Václava Krále.


Jiří Král u Tatry Prezident v kopřivnickém muzeu.
7/16

