

Bentley ve stavu, v jakém před dvěma lety dorazilo do Česka z německého bazaru.


Na první pohled bylo vše v pořádku.


Krásné dvoubarevné čalounění a pravá kůže Connolly.


Jenže ve skutečnosti bylo vše nasáklé vodou a pod umytým povrchem se skrývala vrstva bahna.


Zachránit šlo máloco.


Ořechová dýha se nafoukla a popraskala.


Takhle to s ní nakonec dopadlo.


Dřevěná dýha poškozená vodou.


Spínací skříňka povodeň přežila.


Stejně jako ovladač stěračů. Pod dvou letech začalo samo od sebe fungovat i centrální zamykání.


Tady bývala zadní sedadla.


Výdech klimatizace na torzu palubní desky.


Na tomto místě bývala schránka před spolujezdcem.


Poslední stopy zašlé slávy.


Po vypuštění vody se motor točí.


Nové auto putovalo do Saudské Arábie, další majitel byl z Japonska. V pořadí třetí vlastník pocházel z Anglie, čtvrtý z Lucemburska. Tam auto zničila povodeň.


Písmeno B na rámu zadního okna je za příplatek.


Stejně jako chromovaná maska chladiče.


Zadní světlo se při povodni rozbilo, náhradní vyjde na 36 tisíc korun.


Tady je dobře vidět, kam až sahala voda.


Ve světlech se držela voda.


Dnes už má Bentley světla nová.


Bentley po koupi před dvěma lety.


Bentley po koupi před dvěma lety.


Bentley po koupi před dvěma lety.


Takto vypadá Bentley dnes.


Takto vypadá Bentley dnes.
20/27

