Krátkodobé obnovení značky pro Šestidenní, na Ogaru 175 (typ 656) jel československý reprezentant Jiří Císař v roce 1977
Motor Ogar 175, účelová změna značky (konstrukce Jawa 175/656) pro Šestidenní soutěž, když pravidla vyžadovala více značek
Záhadný Ogar 350, tedy kývačka Jawa 350/354 s emblémem Ogar na nádrži (1954)
Ogar 350 typ 12 (konstrukce Jawa) v soutěžní verzi se zvýšeným výkonem (1947)
Ogar 350 typ 12, vlastně převzatá konstrukce dvoudobého dvouválce Jawa (1947)
Rám s prototypovým motorem Ogar 350 OHC konstruktéra Vincence Sklenáře (1946)
Ogar 250 4 jako nový model 1946, konec sériové produkce pražské značky (do 1947)
Ogar 250 Elán, třetí generace strašnické dvěstěpadesátky (1938)
Firemní inzerát výrobce na první Ogar 250 z dobového tisku (1934)
1/9