Fiat 600 Jolly z karosárny Ghia vznikl na samém konci padesátých let. Jednotlivé exempláře se od sebe v detailech lišily
Fiat 600 Jolly z karosárny Ghia vznikl na samém konci padesátých let. Jednotlivé exempláře se od sebe v detailech lišily
V továrně Crvena Zastava v jugoslávském (dnes srbském) Kragujevaci se souběžně vyráběly malé Zastavy 600 i větší 1300/1500
V továrně Crvena Zastava v jugoslávském (dnes srbském) Kragujevaci se souběžně vyráběly malé Zastavy 600 i větší 1300/1500
Už od pohledu temperamentní Fiat 750 Nardi pochází z ideového návrhu studia Vignale. Výkon 44 koní zajistil maximálku přes 130 km/h, což v té době a třídě byla velmi slušná hodnota!
Už od pohledu temperamentní Fiat 750 Nardi pochází z ideového návrhu studia Vignale. Výkon 44 koní zajistil maximálku přes 130 km/h, což v té době a třídě byla velmi slušná hodnota!
Karosárna Coriasco připravila menší sérii dodávek na bázi Fiatu 600. Malé furgony sloužily jako zásobovací a zároveň reklamní
Karosárna Coriasco připravila menší sérii dodávek na bázi Fiatu 600. Malé furgony sloužily jako zásobovací a zároveň reklamní
Karosárna Motto se pokusila prorazit otevřeným užitkovým provedením Fiatu 600 Campestre. Přestože v hornatých a venkovských oblastech Itálie by se vozítko hodilo, výrobce neuspěl…
Karosárna Motto se pokusila prorazit otevřeným užitkovým provedením Fiatu 600 Campestre. Přestože v hornatých a venkovských oblastech Itálie by se vozítko hodilo, výrobce neuspěl…
Turínský autosalón byl svědkem premiéry elegantního Fiatu 600 Scioneri. Vůz nesl zajímavé ztvárnění předního čela, celkovou vizáží vzdáleně připomínal pozdější Daf 33
Turínský autosalón byl svědkem premiéry elegantního Fiatu 600 Scioneri. Vůz nesl zajímavé ztvárnění předního čela, celkovou vizáží vzdáleně připomínal pozdější Daf 33
Karosárna Scioneri měla dostatek zkušeností, aby se iniciativně pustila i do kombíku na bázi Fiatu 600…
Karosárna Scioneri měla dostatek zkušeností, aby se iniciativně pustila i do kombíku na bázi Fiatu 600…
Zastava 750 L odpovídala Fiatu 600 druhé poloviny šedesátých let. Měla ambice umístit se i na našem trhu. K tomu ale nedošlo…
Zastava 750 L odpovídala Fiatu 600 druhé poloviny šedesátých let. Měla ambice umístit se i na našem trhu. K tomu ale nedošlo…
NSU-Fiat (Fiat-Neckar) dodával převážně na západoněmecký trh sympatickou lehce upravenou šestistovku se silnějším motorem pod názvem Neckar Jagst 770
NSU-Fiat (Fiat-Neckar) dodával převážně na západoněmecký trh sympatickou lehce upravenou šestistovku se silnějším motorem pod názvem Neckar Jagst 770
23. července 1962 se na montážní lince španělského Seatu objevil stotisící Seat 600. Do konce výrobního cyklu se tento počet opakoval více než osmkrát…
23. července 1962 se na montážní lince španělského Seatu objevil stotisící Seat 600. Do konce výrobního cyklu se tento počet opakoval více než osmkrát…
Německý Jagst 770 nabízel srovnatelný komfort s Volkswagenem 1200, navíc byl modernější a také živější
Německý Jagst 770 nabízel srovnatelný komfort s Volkswagenem 1200, navíc byl modernější a také živější
Seat 800 z šedesátých let upadl mimo Španělsko v zapomenutí. Pokud se někde objeví, neznalí nechtějí věřit, že jich jezdily desítky tisíc…
Seat 800 z šedesátých let upadl mimo Španělsko v zapomenutí. Pokud se někde objeví, neznalí nechtějí věřit, že jich jezdily desítky tisíc…
Abarth 750 dokázal klamat tělem: „sedmsetpadesátka“ pod kapotou a výkon přes 40 koní dokázaly italské „tintítko“ rozjet až na 135 km/h!
Abarth 750 dokázal klamat tělem: „sedmsetpadesátka“ pod kapotou a výkon přes 40 koní dokázaly italské „tintítko“ rozjet až na 135 km/h!
Fiat 600 Coupé Viotti měl stylisticky zajímavou karosérii, dokonale odrážející automobilovou módu druhé poloviny 50. let. Nabízel eleganci za značnou cenu…
Fiat 600 Coupé Viotti měl stylisticky zajímavou karosérii, dokonale odrážející automobilovou módu druhé poloviny 50. let. Nabízel eleganci za značnou cenu…
Ještě v roce premiéry Fiatu 600 zhotovila karosárna Vignale zajímavou kreaci. Záď vozíku tvarem poněkud připomíná pozdější 850…
Ještě v roce premiéry Fiatu 600 zhotovila karosárna Vignale zajímavou kreaci. Záď vozíku tvarem poněkud připomíná pozdější 850…
Provedení Luciola z dílny Francise Lombardiho překvapí netradičním otvíráním dveří, známým třeba z Lancií Appia nebo Lincolnů Continental, zatímco zadní sloupek budí poněkud rozporuplné pocity
Provedení Luciola z dílny Francise Lombardiho překvapí netradičním otvíráním dveří, známým třeba z Lancií Appia nebo Lincolnů Continental, zatímco zadní sloupek budí poněkud rozporuplné pocity
Minibus Fiat 600 Familiare na fotografii tiskového oddělení koncernu Fiat. V případě plného obsazení a maximální zátěže by se malý čtyřválec musel hodně „ohánět“
Minibus Fiat 600 Familiare na fotografii tiskového oddělení koncernu Fiat. V případě plného obsazení a maximální zátěže by se malý čtyřválec musel hodně „ohánět“
Abarthy mohly být civilizované nebo divoké. Tahle litrová šelma jezdila skoro 200 km/h a točila přes 7 500 ot/min!
Abarthy mohly být civilizované nebo divoké. Tahle litrová šelma jezdila skoro 200 km/h a točila přes 7 500 ot/min!
Fiat 600 Monterosa měl oblíbenou „falešnou“ chladičovou mřížku na předním čele, panoramatickým zadním oknem se přikláněl k automobilové módě druhé poloviny 50. let
Fiat 600 Monterosa měl oblíbenou „falešnou“ chladičovou mřížku na předním čele, panoramatickým zadním oknem se přikláněl k automobilové módě druhé poloviny 50. let
Fiat 600 Multipla vzpomeneme jen jedním ilustračním snímkem. Taxíky měly specifickou konfiguraci sedadel
Fiat 600 Multipla vzpomeneme jen jedním ilustračním snímkem. Taxíky měly specifickou konfiguraci sedadel
16/20