Vínová T603 se chystá pravděpodobně na nejnáročnější cestu za svůj život.
Vínová T603 se chystá pravděpodobně na nejnáročnější cestu za svůj život.
Valdemar Vašenda je hlavním mechanikem, který se podílí na proměně Tatry 603 v expediční speciál.
Valdemar Vašenda je hlavním mechanikem, který se podílí na proměně Tatry 603 v expediční speciál.
Vínová T603 z roku 1959 prošla radikální proměnou. Při pracích se zjistilo, že běžela jen na sedm válců, přitom poslední dva roky vyrážela na vytrvalostní závod, nejdříve do Istanbulu, pak do Athén.
Vínová T603 z roku 1959 prošla radikální proměnou. Při pracích se zjistilo, že běžela jen na sedm válců, přitom poslední dva roky vyrážela na vytrvalostní závod, nejdříve do Istanbulu, pak do Athén.
Majitelem vozu je Josef Zajíček, který má veterány v lásce. Pořádá zmíněné závody Czech Oldtimer Express.
Majitelem vozu je Josef Zajíček, který má veterány v lásce. Pořádá zmíněné závody Czech Oldtimer Express.
Uspořádáním expedice chce vzdát hold účastníkům expedice Sakura 1970, ti dorazili do Japonska stopem a pěšky.
Uspořádáním expedice chce vzdát hold účastníkům expedice Sakura 1970, ti dorazili do Japonska stopem a pěšky.
Auta, která vyráží na cestu, musí ujet 18 tisíc kilometrů ideálně za 21 dní, proto se musí důkladně připravit.
Auta, která vyráží na cestu, musí ujet 18 tisíc kilometrů ideálně za 21 dní, proto se musí důkladně připravit.
Zajíčkova Tatra bude prvním autem v koloně, i proto, že jde o nejstarší auto na startu.
Zajíčkova Tatra bude prvním autem v koloně, i proto, že jde o nejstarší auto na startu.
Majitel vozu Josef Zajíček to ale vnímá i jako investici do budoucna, chce s expediční Tatrou absolvovat i další výpravy.
Majitel vozu Josef Zajíček to ale vnímá i jako investici do budoucna, chce s expediční Tatrou absolvovat i další výpravy.
Vedle T603 pojedou také čtyři historické Škody, jedna Toyota Celica a Ford Mustang.
Vedle T603 pojedou také čtyři historické Škody, jedna Toyota Celica a Ford Mustang.
Zásadní změnou prošlo řazení, to bude nově na podlaze místo klasicky pod volantem.
Zásadní změnou prošlo řazení, to bude nově na podlaze místo klasicky pod volantem.
Valdemar Vašenda má s opravami a úpravami veteránů zkušenosti. Na autě už jeho tým strávil 350 hodin práce.
Valdemar Vašenda má s opravami a úpravami veteránů zkušenosti. Na autě už jeho tým strávil 350 hodin práce.
3/14