Zavřít

LUI

Není normální říkat „normální“. Označení zmizí z kosmetických produktů i reklam, a to v zájmu pozitivního vnímání krásy

Před 1 rokem
Se slovem „normální“ je potíž. Výkladový slovník cizích slov má v jeho definici sice poměrně jasno – normální je tedy něco, co je běžné, obvyklé, průměrné a odpovídající normě – již s onou „normou“ ale přicházejí problémy. Co je to „norma“, kdo ji nastavil a skutečně norma dokáže hranici „normálnosti“ adekvátně vymezit? Zatímco v případě (hetero)sexuality označení „normální“ již dávno spadlo pod stůl, v případě kosmetického průmyslu dosud přetrvávalo. Nyní ale ruku vzhůru, vy všichni, co si myslíte, že vaše pleť či vlasy tak úplně „normální“ nejsou. Znamená ale „normální“ něco ideálního a kýženého? A co když tedy do „normálu“ nespadáte? Právě proto společnost Unilever dává v rámci zastupovaných kosmetických značek označení „normální“ definitivně sbohem…
 Komentáře
Reklama