Češi berou akce během Black Friday jako samozřejmost, shodují se prodejci. Někteří z nich si velké slevy nemohou dovolit
Před 2 měsíciBlack Friday, který je typický slevovými akcemi, vyhlížejí Češi letos kvůli krizi nedočkavěji než v předchozích letech Někteří obchodníci však nebudou moci vyhovět jejich požadavkům. Vzhledem k inflaci a zdražování si velké slevy nemohou dovolit Tuzemští zákazníci berou akce jako samozřejmost, čímž na prodejce vyvíjejí stále větší tlak Pokud jsou Češi v něčem přeborníci, je to bezpochyby nakupování ve slevách. A k jejich štěstí se hromadného snižování cen dočkají i letos. Black Friday, který tento rok vychází na 25. listopadu, je pro většinu prodejců už téměř každoroční povinností a zároveň zatěžkávající zkouškou před vánočními nákupy. Vzhledem k zdražování a aktuálně více než 15procentní inflaci lze navíc očekávat, že slevy budou zákazníci vyhlížet s ještě větším zájmem než dříve.