To je tak když vede dopravu náměstek pro dopravu který je MUDr. . Ještě že včera nestávkoval za doktory!!! Navíc již několikátý nepražák, ještě to ale není dokonalé. Za komunistů jsme měli primátora Slováka, za ANO nastoupila pro změnu primátorka Slovenka. Nemám ze Slováky žádný problém, mám tam kamarády ale těch nepražáků je primátorů nějak moc.
Když se dva dědci zaseknou(jsem taky dědek) tak prostě je potřeba trochu soucitu aby neumrzli. Jinak se ustupovat nemá!!!!
Většina emigrantů kteří byli vyhnáni, nebo odešli z politických nebo ekonomických důvodů tak má z ciziny důchody o kterých se nám ani nesní.
A rozhodně jim to nezávidím.
Antonín Kudláč senior
Moskvič 412 jsem vlastnil. Koupil jsem ho téměř nový. První co jsem vyhodil byly tlumiče pérování, byly téměř nepoužitelné. Dále jsem řešil "díru v plynu", většínou se to svalovalo na
karburátor, ten za to nemohl, byla to upravená kopie karburátoru Weber ze začátku šedesátých let. Vina u mého vozu byla jinde. Značky podle kterých měl být nastaven předstih byly úplně jinde! Dále jsem ošetřil karoserii voskem a to důkladně, mezi plechy byly totiž z výroby velké mezery. Silně hlučící diferenciál i po opravě ze servisu jsem eliminoval novou náplní sestávající z hustého sověského oleje doplněného dost velkým množstvím grafitu a brzdovou kapalinou ruské výroby. Diferenciál ztichl. Brzdy byly kopie Bendix( posilovač). Spojka Borg a Beck. Sytič v zimě byl problém. Takže jsem musel namontovat ruční plyn z přehazovačky. Do převodovky jsem používal olej Castrol, dalo se lehce řadit i v zimě. Motor byl docela kompletní kopie BMW 1500 první generace. Majitelé s tím vozem neuměli jezdit.
Silně motor podtáčeli. Převod "těžký" takže se musel na rozdíl od M 408( následník Opel Kadet) hodně vytáčet. Pak byla i spotřeba kolem osmi litrů i s vlekem! Drobných závad bylo hodně, stejně jako na většině produkce ze všech východních zemí včetně Škodovky.
Mohl bych pokračovat, není ale prostor. Ještě zajímavost, na cestě do Bulharska jsem jel ještě se známými, měli Ladu 1500( nebo 1600?). můj Moskvič jel stejně rychle a měl stejnu spotřebu. Majitel druhého vozu jen kroutil hlavou.
Nejspolehlivější i když silně zastaralá oproti západní produkci byla Volha 24.
Úžasná je zmínka o Číně. Jejich elektromobily (ne ty co se dováží do Evropy) jsou ve velkých čínských městech rozšířené. Jezdí na elektřinu vyráběnou v uhelných elektrárnách, stále tam staví nové uhelné elektrárny ve velkém a protože jim nestačí uhlí z vlastních dolů tak dováží uhlí z celého světa zejména z rozvojových zemí, to je pro ně výhodné, některé rozvojové země jsou zadlužené Číně a tak tí splácejí dluh který vznikl díky novokoloniální politice Číny.
Antonín Kudláč senior
Výsledek Tesly je velmi zajímavý. Kdyby byla tak poruchová tak by v USA neměla šanci. Ale ona se tam prodává a to hodně. Asi se někde vloudila chybička. A podivný výsledek je i žebříček aut umístěných na předních místech, většina ja německých. Zcela jistě se jedná o přístup majitelů k autu. U těch levných je to jasné, pravidelný servis se zanedbává, auto se za dva až tři roky prodá a tak proč nějaký preventivní zásah! I v Německu se najdou šetřílkové kteří si u těchto aut vyměňují olej sami. Zarážející je jenom ta Tesla. Nejsem vlastníkem tohoto auta a asi ani nebudu. Takže Tesle rozhodně nefandím ale
ten výsledek je opravdu zarážející v porovnání s jinými značkami.
Pokud to není o penězích ale o morálce tak potom nechápu proč nyní a ne za vlády ČSSD a Ano. Hladovku pana Gruntoráda jsem chápal, mnoho bylo nevyřešeno ale vždy to bylo o penězích, komunističtí lumpové vysoké důchody a disidenti téměř nic, alespoň ti co nebyli odsunuti nebo sami neodešli do ciziny, tam pokud pracovali tak důchody mají dobré. To jistě není důvodem proč by u nás neměli mít větší důchody na úkor komunistických funkcionářů až do úrovně předsedů základních organizací.
Antonín Kudláč senior
Jestli sochy budou nebo ne je celkem jedno. Zásadní je to že se stavba prodlouží cca o rok a bude o hodně dražší. Prý kvůli podloží. Už se někdy dočkáme toho že ti co to nevěděli jaké je tam podloží tak projekt provedli, peníze dostali. Běžná praxe. Dočkám se někdy toho že když někdo provede špatnou práci tak za to bude nést odpovědnost?
Nebo je to tak, že vícepráce jsou součástí plánu jak ze stavby vyždímat co nejvíce peněz.
Už bychom se měli takovým praktikám bránit!!!
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Již nikdy Škoda Werke!!!!