Zhruba před 12 - 14 roky dělali pro ŘSD generálové Šándor a Šedivý KRIZOVÝ PLÁN náhradních objezdových tras všech dálnic ČR a vyhodnocovali jejich krizová místa, kdy využívali podkladů středisek. A nové dálnice se od té doby nepostavily, jen se některé z "R" přejmenovaly na "D". I ma ně se dělal krizový plán. Tak kam ho na ŘSD uložili, nebo ho skartovali.
Starosta města Robert Zelenka (Žijeme Blovice) nebyl v pondělí dopoledne na úřadu k zastižení. Nezvedal ani telefony. V SMS zprávách přislíbil, že se redakci ozve, což ovšem neudělal.
Kdejaký pisálek si myslí, že každý mu bude ihned zvedat telefon. Paní ředitelku přeřadit na jinou školu mimo dosah této, ať v rámci okresu či mimo něj.
Z trochu jiného soudku. Moje prababička koupila v roce 1924 polnost, kterou jí komunisté po válce zabavili, a tak nebyla v její pozůstalosti. Zda to věděla moje babička či ne, nevím, ale nebylo jí nic přiřknuto. Zemřela když jsem měl 7 roků. Přišlo se na to až na začátku tohoto tisíciletí při dohledávání potomků polností, ke kterým se nikdo nehlásil. Paradoxem bylo to, že ona koupila 5/8 polnosti a její jmenovec jen 3/8. A nebyli v přízni zpětně spjati ani několik generací.
Takže těmto lidem zachraňující památky a technické skvosty prostě fandím.
Má nad věcí jen dozor a nemůže rušit rozhodnutí, i když bylo konstatováno dílčí pochybení. „Magistrát není zřizovatelem těchto škol, nemůže výsledek konkurzu změnit,
I to "DÍLČÍ POCHYBENÍ" je hodně důležité a bude mít vliv na vztah pedagogů, rodičů a žáků. Až převedou rodiče děti do jiné školy, koho budou vyučovat.
Bohužel dnes řidiči MHD jsou honěni informacemi o čase, kde a na které zastávce mají být. Stačí 3 nastupující méně pohybliví senoiři n následných zastávkách, tak naberou čssovou ztrátu a tu musí dohnat. Nedivme se proto na nervozitu některých z nich. A vezměte si matku s kočárkem dvojčat. To aby si daný rodič dopředu objednal dopravní prostřed MHD, mohl se tam v pohodě s kočárkem vejít a nenarazit na nervozního řidiče či spolucestující. Je to jen ochota a vstřícnost.
Stejnou mincí je i D52 od Pohořelic na Vídeň o obchvat Přerova ve spojení od Říkovic. Původně D1 měla ve směru na Přerov a Hranice na Moravě být odbočkou u Koměříže, ale jeden pantáta potřeboval spojnici na Zlín a tak se dělal MUK Hulín místo samostatné D55 již od Kroměříže. A díky Exministru p. Bártovi VV se dodnes nestaví ani D49 na Fryšták.
Obdobnou nádražní budovou na stejné trati je i nádraží Praha Dejvice. Točil se zde mj. film Rozpuštěný vypuštěný. Navíc Pražané jsou proti rozšíření železniční trati v oblasti Stromovky na dvouklejnou trať. Jaký vliv má rekonstukce železniční trati s nádražní budovou. Ozdobou a pýchou každého města je železniční nádraží. Vemte si jen, jak president Husák dal podklad ke zbourání nádraží Praha Těšnov. A proč? Pražské Magistrále vůbec nevadilo a kolik malých nádraží zůstává v původním stavu. Ještě že nepřišli s tím, že je to poddolováno, náhle nalezenou šachtou, když ty jsou ve směru na Libušín, Smečno a Slaný. Ten návrh bude, jak se píše v článku plastovým skledníkem při výstupu z metra. Těmto developerským fanatikům jde jen o byznys. Co dělaly 50 let ČD resp. ČSŽC na rekonstrukci dané nádražní budouvy?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co zvolit jednoduchou věc. Kam dítě chodilo celé roky do mateřské školky, tak ať v dané lokalitě jde také do školy. Že by to najednou začalo rodičům dítěte vadit. Školka nemá družinu jako škola, tudíž dítě rodiče museli tam vodit až dobu jejího provozu. A škola má problém vyřešen.
1 odpověď