Narozdíl od průmyslové velkovýroby masa a živočišných produktů vůbec, která je neetická, neekologická a pro spotřebitele ne vždy zdravá, je chlastání pouhý společenský a zdravotní problém a to ještě jen někdy. Nakonec, ve světě žijí také "bezalkoholové" národy a násilí u nich existuje také. Tak jako oni bych dopadnout nechtěl. Strkáme hlavu do písku před skutečnými a zásadními problémy.
Asi mu dlužil za práci a neplatil. V Česku je tohle národní sport i zábava a nikdo s tím nic nedělá. Já se kvůli tomu odstěhoval z Česka, někdo to holt řeší takhle z pocitu zmaru, bezmoci a zoufalství. Nechci předbíhat, kdoví, co v tom bylo, ale nedivil bych se. Do jaké míry někoho ohrozil na zdraví a životě bych nechal na vyšeřovatelech, ne na novinářích a novinkářích.
Před lety jsem běžel Pražský maraton, lidi povzbuzovali, na mnoha místech hrála nějaká muzika a ještě tam bylo něco úplně fantastickýho, co jsem neuměl na první dobrou definovat. Pak mi to docvaklo, vždyť po ulicích nerámusila a nesmrděla žádná auta, to bylo ono. Jsem spíš na přírodu, ale tahle krása mě odrovnala.
Nikdy! Skoro 10 let jsem veganem, ale to raději začnu žrát maso, než než kupovat zeleninu nebo sebelevnější tofu od primitivních dobyvačných vrahounů- rusáků. Lidi, nenakupujte tam, bojkotujme agresivní rusko, ať se propadne do bídy, kdy budou ještě vzpomínat na cara, lenina, stalina a jejich mizérii.
Kolejová doprava je ten nejlepší způsob pohybu po zemi, už 200 let. Jasně, jsou tu různé "maglevy aj.", dobré, ale kolejnice a kolo s okolkem je geniální ve své jednoduchosti. Pak vymysleli bohužel i pneumatiku. To neříkám proto, že je to špatný vynález, ale měl se uplatnit jen tam, kam se nedá po kolejích.
Tramvaje klidně i mezi městy, snad i vesnicemi, všude, kde projedou.
V první řadě pro osobní dopravu VRT, aby se ta nákladní přesunula na uvolněné stávající koleje a konečně zmizely kolony pro dálkovou dopravu nevhodných kamionů. Chápu, že to dnes bez nich nejde, ale tohle provizorium je tu už 35 let, i když jsme a budeme tranzitní zemí uprostřed Evropy. Pak se stanou i ty dálnice normálně použitelné a hlavně bezpečnější.
Jak může být bus levnější než vlak? Tenhle "šukafon" roztlačí i jeden člověk, roztlačit autobus se podaří tak železnýmu Zekonovi. Na kolejích je cca. 30 krát menší valivý odpor než na silnici. Spotřeba sice není vše, ale je potřeba z ní vycházet. O tom dalším souhlas s p. Pekárkem, to je bohužel naše realita. Stačí kouknout do mapy a každému je jasné, že se ten bus nakonec vyplatí, kdo dnes bude chodit denně do práce kilometr přes pole ve vánici na vlak?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stejně nám jde jen o to, že se po zavedení eura ceny zboží v kauflandu (lídlu, penny...) zaokrouhlí směrem nahóru. Jenže ono se i hned uvidí, jak je u nás draho v porovnání s okolím bez nějakého přepočítávání. To je však jen podružnost, naopak se vše zlevní a zrychlí se společnou měnou.
PS, nebo zavedem 3 měny- českou, moravskou a slezskou korunu, když nás to tak baví.