Brilantni clanek od genia ceskeho naroda. Jedine nazory takovychto geniu mohou snad navratit smysl cirkve k obycejnemu lidskemu DOBRU.
Pokud budeme mlcet "nelevat do ohne" ani ve vecech duchivnich, pak skoncime s pseudoponizenim v raaame pana Putina. Zde nejde delat kompromis. Bud verim "Honzakovi" a nebo "Graubnerovi"..........
Vedeni cirkve dela v nasi zemi vse proto, aby i clovek, ktery ji vnima, si odplivl nad postupem jejich "sefu". Tato schopnost odpudit od cirkve musi byt rizena zde cilene.
Pritom jsou zde farari a filozofove, ktere nam "zavidi" cely svet a jsou v souladu s myslenkami soucasneho papeze.
V Cechach nejvyssi hodnostari premysli jako politici SPD ci Motoristu.
Ceska posta jiz by mela ukoncit cinnost. Ceny extremni a sluzby v porovnani s jinymi subjekty jdou pod uroveň dustojnosti. Resit tedy cenu pri vysledcich hospodareni firmy: za dopis tak 3 tisice. Pak by se mozna dostala do zisku.
Nektere postacky jsou zoufale, protoze vidi propast. Stat nedokaze zadnou firmu vest jako sluzbu zakaznikovi za rozumnou cenu.
Vidime to v jinych statnich institucich: neochota, desorientace, neznalost jednotnych postupu pri extremni cene.
S firmou Uber na letisti Vaclava Havla mame nejhorsi zkusenosti - podezrela tlupa mluvici pry dagestansky? po mne chtela do jejich mobilu v azbuce napsat kam chceme do bydliste odvezt. Cena byla 2-nasobna nez u koncici formy Svez me. A bez aplikace mne ruskoasijsky "manazer" odmitl. Zkusenost za minuly rok 3x- vzdy stejna.
Magistrat hl.m. Prahy reagoval, ze toto neni jeho vec, Letiste Praha mi napsalo, ze jde o regulerni smlouvy.
Tedy horsi Tuzex........
Ceske drahy se stavaji hororem v cestovani. Kdo nezazil bezmoc nekolika hodin stani vlaku uprostred poli, neuveri.
Je na case problem resit. Toto se nestavalo, nyni kazdy tyden z ruznych pricin.
Jak je mozne pak vubec sluzeb vyuzit: pro sluzebni ucely vubec. A pro osobni cestu: jen za cenu psychiske ujmy: 5 hodin na miste ve vlaku neni jednoduche preckat.
Dnesni doprava po zeleznici v tzv.nelepsi kvalite se postupne vraci na uroven 80., 90.let. Pendolino v napr prvnich 10 letech provozu byl pozitivni prevrat.
Dnes stoji vlaky opet ma vylukach i hodiny, vraci se vagony s uzavrenymi "kupe" pro 4 ci 6 lidi....cizich. Tedy civilizovany svet utika vpred. ČD vzad..... posledni zpozdeni 4 hodiny.
Jsem si samozřejmě vědom toho, že restaurační vozy jsou potenciálně ztrátové, ale právě proto jsem se snažil upozornit na britskou službu; je poměrně nová, ale vedení GWR jsou zkušení železničáři. Jedním z problémů ČD (ale i DB a ÖBB) je, že v jejich restauračních vozech může kdokoli sedět hodinu a stačí mu k tomu jedna káva. GWR tento problém vyřešilo. Jančurův obchodní model je na samostatnou diskusi, stačí říci, že jeho model není jediným modelem pro soukromého konkurenta, jak dokazuje rakouský WestBahn.
Jde ale o to, ze ?jidlo? ve vlacich zmimeneho dopravce Jancury neni pozivatelne.
To co popisujete, je jen slepá ulička ve vývoji železničních restaurantů. Jsou tak nepovedené, že se nasazují jen na vnitrostátní vlaky resp. na vlaky směr Slovensko.
Článek pojednává o plnohodnotných restauračních vozech, nasazovaných na spojích z Prahy do Hamburku.
Neni to pravda. Toto byl spoj Varsava - Praha
Pokud pan Skopecek se zaproda panu Babisovi, pak je to typicky karierizmus, ktery je zradou volicu. Nerikam kterych. To neni smyslem diskuze. Ale spoluprace dvou radikalne opozicnich stran v centru ČR, otresne.
Zde jiz by melo zasahnout vedeni politickych stran mimo ANO- Agrofert a urcit vyjednavaci pozici. Protoze pokud zde Ano umozni slabeho hejtmana Ods, vymsti se to u volicu v hlavnich volbach. Jiste, pak Skopecek dostane funkci.. a bude stastny...., ale pak at se pristi rok normalni strany nedivi, kdo zvitezi v hlavnich volbach. Dnes se ukazala vule volicu. Za rok se budeme divit, ze miliardari bojuji proti miliardarum a tvari se jako pratele beznych lidi....= demagogie.
Clanek je velmi tendencni. Rozhodne na Rhodosu nejsou takove sluzby, jako v tureckych NEKTERYCH hotelich. Neni to o cene pobytu. Ale Turecko je plne protikladu. Jednoznacne nelze chodit po trzisti a hledat jidlo ci kvalitni zbozi. Ale hotely soutezi o klienty z "ruznych" zemi.
A v Recku, resp. na ostrovech reckych je sluzba hotelu o uroven horsi, plyne to z tradic. Nemluve o chladnem mori.
Někteří jednostranní podporovatelé současné pětikoalice z řad veřejnoprávních redaktorů dokáží zapůsobit na diváky tak, že vyvolávají u někoho i pocit o objektivitě. Jde ale o věc pouze zdánlivou.
Například horlivý podporovatel Petra Fialy si předem připraví otázku na tohoto činitele, která má vyvolat dojem, že je odvážná a kritická. Ovšem takový redaktor už dopředu ví z předchozích vyjádření premiéra, že ten dokáže k této otázce zaujmout přesvědčivý odmítavý postoj včetně argumentů.
Příkladem budiž kampelička, kde premiér jasně vysvětlil pouhé formální opomenutí ohlásit svůj podíl v záložně a poctivě uznal svou chybu. Ničeho jiného špatného se nedopustil. Redaktor to ví, že premiér má v tomto ohledu výborně propracované odpovědi a je si vědom, že opětovný dotaz spíše premiérovi nahraje k tomu, aby je zopakoval, než aby mu otázka uškodila.
A tak redaktor, aby vyvolal v divácích zdání objektivity, "zaútočí" na premiéra s tímto kritickým dotazem. A řada diváků je možná nadšena, že redaktor je odvážný a řídí se mottem "padni komu padni". No zkrátka, řada diváků nebo posluchačů, když jde o rozhlas, takový obratný trik neprohlédne. 😂
Soucasna koalice vladni jeste neexistovala a tento prevazne pravdu odhalujici porad jiz existoval.
Proto ten, kdo tak cini, nezna historii poradu a fakt, ze az soucasne vedeni TV ma pokyny porad ukoncit. Klasicky boj politiku, kteri nechteji objasnit pravdu. Nebo extremni uniky dotaci minule vlady se zametou novym kostetem -vedeni CT?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Sluzby Gastro se za poslednich 10 let cca zhorsily vsude ve vlacich. Po prichodu Pendolina a mezinarodnich vlaku s jidelnim vozem, byla radost cestovat.
Koncept, kdy ve vlaku NEjidelnim se vznasi ruzne "vune" jidla a napoju je nekorektni a velmi neprijemna.
Vyrazeni jidelnich vozu je proste jen snaha usetrit. Cestujici, ktery nema chut k jidlu, vnima neprijemne vuni jidla. A naopak posezeni v jidelnich vozech zprijemnilo a oduvodnilo cestu vlakem.
Nyni tedy zpet do aut a autobusu.
1 odpověď