V konečné fázi budeme v každé vesnici mít deset a více památek.
Ale člověk chce žít.
V Římě rozebrali Koloseum aby mohly stavět baráky vedle.
Prostě chápu, že je třeba nějakou památku zachovat, ale každou?!
Ať tomu dají tři úrovně jako v UK, a ať dávají peníze, a nebo udělá stát odkup, a to nikoliv v tržní, ale v té historické ceně.
Nemáme domovy pro důchodce, nebo sociálně slabé, ale budou se všude investovat miliardy do zbořených zámků, a kdejaké barabizny.
Člověk by řekl, že před takovou cestou je mnohem důležitější udělat generálku motoru, vč. diagnostiky klikovky. Udělat kontrolu/repasi převodovky/rozvodovky. A projít nápravy a čepy to co nejvíce bude trpět za Uralem.
A tady autor článku dává důraz že udělal větší nádrž a sedačky, vč. kraviny s řazením. A za 800 litrů!!!
Ať si někdo přečte knížku od Urbana jak jel na Aljašku.
Toto jsou hazardéři kterým to někde shoří.
Tak ona to je past spíše v tom smyslu, že se mění legislativa.
Dříve se na značku "Silnice pro motorová vozidla" smělo jezdit 130kmh.
A to, že se stále uvažuje že se D4 zruší a nahradí se rychlostní silnicí R4 tzn. "Silnicí pro motorová vozidla" pouze nahrává chaosu.
Jinak značka "Silnice pro motorová vozidla" platí pro max.110kmh, ale také pouze 90kmh.
Kdo se v tom má vyznat!!!
Typický český bordel.
Podle mého názoru by měla být vždy značka s max. rychlostí (a to svislá i vodorovná) při neočekávané změně rychlosti pakliže se nemění charakter vozovky, a nebo při zásadní změně (typicky Praha kde je ve městě někdy 50kmh, ale jinde 80kmh, ale i nižší rychlost).
Nejde o pokuty, ale o bezpečnost.
Ale bezpečnost nás ostatních účastníků.
Všechny mzdy počítané násobkem čehokoliv jsou špatné.
Kromě toho, v tom Německu žádný učitel na základní nebo střední škole nemá vyšší plat než manuálně pracující, a nejen oni ale jsou největší skupinou, člověk jako řemeslník, technik a nebo dělník-odborník.
A většina kancelářských profesích má mírně vyšší plat, pakliže mají odpovídající odbornost nebo zodpovědnost, než tyto profese.
Tak to je dost odvážné tvrzení které by snad ani voják neměl říkat pakliže to nemá od výrobce potvrzené.
Myslet a vědět jsou dvě docela odlišné věci.
Avšak jestliže by stíhačka dle jeho tvrzení mohla létat, tak by asi ale nemohla používat radar (viz. ty F16), a nebo zaměřovat rakety. Tak je to sice hezké, že se kluci mohou prolétnout, ale jako válečný stroj je to úplně k ničemu.
Nejlépe je to vidět u Arabů.
Nakoupí americké, ruské a francouzské stíhačky.
Prostě ví, že minimálně nějaká bude fungovat.
Na druhou stranu EU se hrozí vlivu Huawei mobilů a síťových prvků, ale ani nejsou schopni u klíčové infrastruktury si dojednat přístup ke kódu.
U Microsoft udělali nátlak a kód Windows dostali a mají k dispozici.
U F35 to asi nebude tak jednoduché, ale seznámení se "vnitřnosti" systému je zcela jistě možné, když to využili Izraelci.
A není důležité jestli Češi mají odpovídající zázemí, takové zázemí by mělo mít evropské NATO, a to by mělo definovat jistou nezávadnost.
Ale to je stále otázka která se mnoha nelíbí, a je to aby byla pouze jedna evropská armáda. Jedno řízení, jeden nákup a státy do ní odvádějí 2%.
Jistě přijdeme o suverenitu, jistě budeme muset zavést euro.
Ale budeme moci se spolupodílet na plánování zavedení výzbroje, ale i odvodů záklaďáků, protože by museli být jednotná pravidla pro všechny země. Jeden žold, a splnění rozkazu kdekoliv na území EU.
Trumpeta je pouze mluvka.
Absolutně nechápe důsledek toho co znamenají jeho příkazy.
Ukazuje se pouze to, že nelze spoléhat na někoho jiného, např. za oceánem.
EU by měla mít vlastní armádu, a měla by mít samostatný vojenský průmysl. A všechny patenty by mělo být ve vlastnictví EU.
EU by měla přehodnotit podporu Tesly, X.COM a zakázat na našem území Starlink.
A měla by velice rychle přehodnotit nákupy F35.
A začít vyvíjet vlastní variantu letounu, jako reálný se ukazuje snad britský Tempest. A podpořit objednávkami místní stávající výrobce Rafale, Gripen a Typhoon, a Airbus s Leonardo.
V České republice žije přibližně 70 % obyvatel ve městech a 30 % na venkově.
V České republice zaujímají venkovské obce přibližně 75 % celkové rozlohy státu.
Podle jiných zdrojů představují venkovské obce 89,82 % všech obcí a spravují území tvořící 73,6 % plochy státu.
Ať do zákona napíší, že se zákon vztahuje na zastavěnou městskou oblast, a místní samospráva může povolit, a ostatní ať jsou z toho vyjmuti.
Logické a jednoduché.
Každý měšťák si myslí, že na vesnicích máme 10m2 zahrádky, ale my máme na vesnicích "zahrádky" 10-50 arů. Většina měšťáků nemá ani tak velký a celý pozemek pro barák s 30 letou hypotékou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Klasika.
Rychle nahoru, rychle dolů.
S nadsázkou řečeno: "investoři si akcie kupují kvůli jednomu typu léku, ne kvůli firmě samotné".
Proto je Tesla hodnotnější než např. VW. I když je VW majetkově neporovnatelně větší.
1 odpověď