Tak jestli je takto volený ředitel státní organizace (to je pro mě každý který hospodaří s veřejnými financemi) tak je to celé šaškárna.
Do teď jsem si myslel, že je vybírán na základě nějakých ukazatelů a předpokladů, protože se jedná spíše o správce rozpočtu, kde si na ostatní záležitosti zaměstnává odborníky.
Ale on sám má rozumět hlavně ekonomice, a umět vést lidi, ev. je umět je vybrat.
Každý podnikající subjekt, tzn. i OSVČ mají ze zákona informační povinnost.
Informaci že "Společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku ..." a nebo "...u obecního úřadu"
Nemá to tam skoro žádný, pakliže vynecháme těch pár stovek a možná tisíc společností které zákony plní.
Všude na podobných webech vychází recenze a skryté reklamy na podnikatelé "s kávou" nebo "s hračkami", ale ani samotní novináři nejsou schopni toto zkontrolovat a upozornit na tento nešvar.
Pakliže se nepletu tak pokuta je 10 tis. Kč za každou tunu.
Při přetížení o 25 tun je tedy pokuta 250 tis.
To už je dost vysoká škoda která vznikla při neschopnosti vyměřit pokutu!
Ale zároveň je to dost vysoké přetížení které ničí silnici.
Jestli policajti asistovali při sundávání závaží tak nechápu!
Správné řešení by mělo být:
Odstavit vozidlo které porušuje předpisy a dodatečně ho převážit před předáním.
Bez převážení zakázat jakoukoliv manipulaci a zaplombovat to. Je to přeci předmět doličný.
Určitě budou váhy v nějakém protokolu od výrobce, takže oficiálně požádat o dobrozdání a vyjádření výrobce.
Pakliže výrobce nebude spolupracovat tak okamžitě odebrat technickou způsobilost výrobci a všem vozidlům zakázat provoz. Ať si výrobce domluví s provozovatelem, že už mu žádný jiný jeřáb neprodají když jsou to lháři a porušují předpisy.
A při jakémkoliv náznaku nespolupráce okamžitě nařídit sešrotování.
Ať je to jak chce, Ukrajina je svobodná země, A Zelenský je pouze prezident.
Nemůže sám o sobě rozhodovat zda se Ukrajina zbaví nějakých svých území.
Trumpeta si to stále neuvědomuje, ale je to podobné jako kdyby přišla Kalifornie a chtěla se od USA odtrhnout, a ani by si ji Mexiko nemuselo nárokovat. Také by Trumpeta nepřipustil žádné hlasování, zvláště zmanipulované, o odtržení.
Pro mě je USA vrchol zrádců, vyděračů a hlupáků.
A EU by se k tomu měla takto stavět.
Nicméně chápu, že se plno politiků snaží vlísat do Bílého baráku, a že za fotku v Oválné cimře udělají cokoliv.
Asi vám to hodně leží v žaludku co?
A proč nebyl pokutován už teď? Při té logičnosti a zákoných omezeních. Určitě se nevymlouval, vlastně při té přípravě a dokumentaci nebylo na co.... navíc ani ti policajti nebudou hloupí 😉 Potírání? Řešili to až na základě medializace... vážně jste tak naivní a myslíte si že ten průlet nezaznamenali? Když si to tak hlídaj.
"Nevymlouval" kvůli možným 2 roků basy?!
Víš, problém je že jeden blxxxec inspiruje ostatní dexxxbily.
Nedávno Turek který jede v ČR s Ferrari (či s čím, nevím, nezajímá) přes 300 kmh.
Každý mele o tom jak má auto pod kontrolou. Tak to prostě lžou.
Nadutost je tento váš příspěvek. Znáte takový okruh? Já ne. On samozřejmě oslovil přímo VW aby ho pustili na Ehra-Lessien, ovšem řekli ne. Což není moc prozákaznický přístup - a takto to pak dopadá.
BTW neomezená rychlost není jen v Německu ;-)
Až na to, že až to Passer příště zkusí tak dostane od Němců takovou pokutu že se poserxxxe.
Ono totiž ta "neomezená" rychlost má hodně moc omezeních, a jedním z nich je i závodění, a nebo dosahování nějakého rekordu atd.
Německé zákony jsou v tomto ohledu velmi logické, prostě jestliže existuje zbohatlík který bude dávat na internet taková to videa, tak to zvyšuje pravděpodobnost podobných jízd. Proto to potírají.
A proto Passer musel do Německa na vysvětlování.
Předpokládám že mu to jasně protokolárně vysvětlili, protože se nejspíše jako největší chudák vymlouval že o ničem takovém neví.
Takhle se to dělá po celé EU, ne jen u nás. O mýto ani tak nejde, spíš o ten tachograf. Díky tomu si člověk nemusí dělat povinné přestávky.
Přestávky jsou v celku jedno.
S dodávkou, ale obecně s čímkoliv i pod 3,5 tuny, jezdí kvůli práci (a je jedno jestli jako zaměstnanci nebo OSVČ), takže se na něj vztahuje BOZP a povinné přestávky.
A jestli nejsou schopni policajti kontrolovat přestávky u dodávek tak je něco špatného.
Tachograf, respektive karta řidiče by měla být pro všechny služebáky úplně povinná.
Pak akorát občani platí šíleně předražená zákonná pojištění a kasko, když se za služebáky platí minimum, ale mají vysoké škody.
To je otázka jak je to nastaveno a napsáno v zákoně atd.. důležité je že nebudu další ci se to minimalizuje i u stávajících.
Jako mařit 1000 megawatt je docela dost!
Kromě toho tato regulační elektřina (záporná cena) může stát klidně 3 Kč/kW tzn. 3000 Kč za jednu (1) megawattu.
A tedy je to 3 milióny za hodinu provozu které někomu (domácnostem) docela dost prodraží provoz.
No, ve výsledku jsou to miliardy které jsou započteny v nákladech na stabilizaci energetické soustavy, a proto je ČEPS přeúčtuje spotřebitelům.
Tak jestli stávající legislativa umožňuje snížit maximální hmotnost vozidla pod 3,5 tuny aby se vyhnul placení dálnice, a aby nemusel mít řidičák C tak je hlavně špatná legislativa která toto umožňuje.
Já chápu přívěsný vozík který může být otypován na nižší hmotnost, protože se váží okamžitá. Ale typovat dopravní prostředek (dodávku) s motorem bez příslušných technických změn které projdou schválením u výrobce nechápu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tento příspěvek má velmi konkrétní podobu šíření poplašné zprávy.
Sice chápu, že kdejaký bezmozxxxek může na internetu napsat cokoliv, ale měl by nést o osobní zodpovědnost pakliže je to uveřejněno na veřejném médiu.
"...evropská legislativa nevyžaduje konkrétní formu zálohování, Česká republika se rozhodla pro systém s finanční zálohou, aby motivovala spotřebitele k vracení obalů a zvýšila míru recyklace. Tento přístup je v souladu s cíli EU a reflektuje osvědčené postupy z jiných evropských zemí."
"...konkrétní podoba tohoto systému, včetně toho, zda musí být záloha finanční, není detailně předepsána. Členské státy mají určitou volnost v implementaci, pokud dosáhnou stanovených cílů, jako je například sběr 90 % plastových nápojových lahví do roku 2029"
Náš dnešní systém, plně funkční a s "nulovými náklady" pro občany dosahuje: "V České republice byla v roce 2023 míra sběru PET lahví přibližně 75 %".
Vzhledem k tomu, že existují veřejně dostupné informace o tom, že Karlovarské vody "tlačí" na schválení a to především jimi nezveřejněnými zištnými zájmy o následném prodeji recyklátu např. automobilkám kdy recyklát je dražší o cca. 30% než panenský PET a jedná se tedy pouze nikoliv o ekologii, ale pouze kšeft.
Ta samé EU totiž stanovuje povinné procento kolik má být recyklátu nejdříve 25% a asi pak 33%.
Takže jestli se to schválí tak: