Mám starší auto, euro 4. To auto dostane, co je potřeba, vždycky koupím nové díly, žádné vrakoviště. Nikdy jsem neměl problém a to dávám na TK auto tak, jak je, s tím, že když bude závada, pak to nechám opravit v servisu.
Ale podle servisáka mají často problém novější auta, kde se s emisními limity díky přísným normám jede na krev. Takže tam, kde moje 15 let stará šunka projde, tam má šestiletý superb problémy, i když produkuje méně emisí než já.
S výpovědí bez udání důvodu souhlasím. Je lepší dostat vyšší odstupné, než se nějak nedůstojně handrkovat.
Ale delší zkušebka? Proč? To samé osekání podpory někoho, kdo má našetřeno a celý život pracoval, ale netáhlu, co všechno propije, se nezmění lautr nic... Jurečka je příšernej a s Blažkem by měl letět.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tady je zase jekotu.
Když si někdo koupil normální zimáky, tak symbol kopců s vločkou je na nich už dlouhá léta a nemusí se řešit nic.
Kdo si koupil stlačenou tmu bez certifikace, tak ušetřil pár korun, ale to je jeho věc, přechodné období trvalo několik let. A pořád může tyhle pneu dojet v létě.