Porušení zákona ve věci voleb ... stejně jako Zeman (doslova stejný způsob). Za porušení zákona v tak zásadní věci, jako je volba prezidenta, by měla mít doživotní diskvalifikace a pokuta. Jedná se o porušení, které má přímý vliv na výsledky voleb. Je na kontrolních úřadech posoudit riziko narušení rovnosti podmínek volby v již proběhlých volbách, ale do dalších voleb prezidenta bych podvodníka nepřipustil nikdy. Je zcela jedno jestli pravičák, nebo levičák.
Nedávno jsem jel večer z kina a fronta zůstala stát na semaforu u výjezdu z obchodní zony na silnici 1. třídy. Když potřetí padla zelená na ostatní směry, kde dlouho nic nejelo, tak prvních pár aut odjelo na červenou a tím rozhýbalo "smárt systém" křižovatky. My ostatní jsem již zelenou dostali. Kamerový systém města nás celou dobu bedlivě sledoval.
Zajímal by mě správný postup v souladu se zákonem. Čekat do bezvědomí? Volat v noci o pomoc? Komu volat o pomoc?
PS: Pokud si na červenou stoupne jako první motorkář, tak indukční smyčky se často domnívají, že tam nikdo není a celá řada nemá šanci. Argument o tom, že se jednou dočká ... nedávno jsem se takto s motorkářem po cca 10 cyklu raději vyměnil.
Kdybychom neposílali nesmyslná data, nic by se nestalo. Efektivita využití je pekelná. Zajímalo by mě procento důležitých dat proti balastu (streamování, reklama ...) mnozí už si ani neuvědomují, že jde pouze o balast. Datové přenosy nejsou chleba a bylo by na místě o tomto technologickém "otésánkovi" uvažovat jinak. Té hordě jsme tuto naši slabou stránku vlastně podstrčili.
Nemohli by podobný slet udělat v Plzni na kostkách kolem bývalého Zvonu? Ty čínské kostky jsou tam od roku 2015 (v rámci města kultury ... nic se nemohlo stavět, ale tahle prasárna ano) a mám strach o zuby, kdykoliv tam jedu. Věřím, že kostky by vyskákaly i se zubama řidičů a dokonale rozemlely i ta auta. Došlo by tak k totálnímu vytunění a ještě bychom byli všichni spokojeni a tleskali.
Mluvím o tom od zdokumentovaného požáru hybridu v Holandsku, kde zachránili budovu vytlačením vozu ze salonu výlohou. tj. víc než 5 let. Zelení maniaci a nedostudovaní aktivisté tento fakt zcela ignorují. Četnost požáru u spalovacích aut je možná vyšší, ale počítá se do ní i oheň, který technik uplácá hadrem v garáži a i při totálním vyhoření to není na hašení tak náročné, jako hašení elektromobilu. Ne baterce technik neuplácá nic, auto vždy lehne popelem a to jsou to zatím prakticky jen nová auta. Skáče podle nich celý svět, a všichni to dotujeme. Často si ani neuvědomujeme, jaké ceny to zvedá (budovy, parkoviště, rozvody, sítě ... zaklínadlo jménem "příprava na elektromobilitu"). Přitom každý problematiky znalý vám řekne, že tolik lithia na zemi ani nemáme. Je to bezhlavé vynucování nedořešeného.
A jak situace odbočování z dvouproudé do dvouproudé, pokud je k odbočení do leva levý pruh a pravý pruh určen pro jízdu doprava a rovně ? Tato křižovatka je třeba Plzeň, Prokopova, Doudlevecká , U Trati. ( Odkaz ) Jak jednoduché a logické by bylo držet svůj pruh, ale policie zde tvrdí opak. Mohl by mi to někdo vysvětlit s odkazem na konkrétní paragraf?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"U nás v Česku jsou zelené doplňkové šipky obvykle nastavené tak, že se rozsvítí v případech, kdy to je bezpečné a máte volnou silnici," ... přesně tohle způsobuje, že spousta lidí ani o přednosti neví. Plechová šipka je mnohem lepší. V US se vydává nesrovnatelně více peněz na bezpečnost a psychologii dopravy a proto se tam odbočuje na červenou automaticky i bez šipky (pokud není zákaz).a samozřejmě s požadavkem na bezpečnost. Tady amaterismus odborů dopravy vytváří nebezpečná místa. Každý kdo jezdí víc, by jich mohl ukázat několik.