Koukám že jsou tady většinou samí kecálcí co o vejdě nic nevědí já jsem s ní jezdil na vojně v 66-68 když se jelo dál tak v zimě normálně topila pokud se otevřela klapka která otevřela přívod teplého vzduchu od výfuku sice to bylo o něco hlučnější když se to otevřelo ale bylo teplo a v létě se pootevřela přední okna byla výklopná většinou u všech vojenských tipů,někdo tady píše že jí museli od někud tahat,pokud s tím jel nějaký jelimánek tak se nedivím když si dopředu zapne uzávěrky a předek a neblbne s tím že to nechává proklouzávat tak se vživotě nezahrabala a nebo že byl slabý motor na redukci a na volnoběh by to hrabalo i proti zdi v 70 letech jsem si jí koupil na stavbu jezdil jsem s ní i s vlekem 7t řízení bylo horší když se s ním muselo couvat to byla makačka a dneska ti mladíci co tu píší tak myslím že by málo z nich zacouval s dvounáprovovím vlekem a autem s posilovačem,na vojně jsem občas jezdil i se 141 tahačem kde jsem tahal na traileru buldozery a v orlických horách jsem jezdil i bez postrku na tu dobu to byly auta k nezaplacení samozřejmě se to nedá srovnávat s dnešní dobou vše jde dopředu to je to samé jako F1 dřív to byli piloti dneska je to vše o elektronice mačkání tlačítek a přidávání výkonu z depa
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Měl jsi někdy v ruce velký techničák od vejdy je tam v terénu tři tuny na silnici pět tun že je tří náprovový to je pravda ale nepiš bláboly