Drobná oprava, teplené čerpadlo není výhodnější vždy, ale jen na delších trasách v zimě. Než se tepelko natopí, vezme si víc než klasické PCC topení, hranice výhodnosti TČ u elektroauta je někde od 20-30 min jízdy. Na druhou stranu se dá tepelko natopit ze sítě před vyjetím. Kdo jezdí do 30 min a nebo nechce řešit potenciální drahé kazítko v autě, vystačí si s PCC.
Úplně mi to nejde do hlavy, náklady na údržbu distribuční soustavy rostou, ale změnou odberatele ušetří. Čuchám, že nás tu někdo tahá za nudli.
Apropo, distribuční poplatky by měli být pro celou ČR stejné. Ne že v Praze platí o třetinu méně než například v Brně. (D02d 1700 Praha za MWh, Brno 2700 za MWh)
beru tento článek jako objednávku ze strany Volkswagen Financial Services, jednák tam není modelový příklad, ani úrok a navíc článek kompletně ignoruje variantu půjčky od banky. Jelikož jsem před měsícem koupil roční škodovku, podobné nátlakovce jsem čelil také. Buď obyčejný leasing s úrokem asi 8,7% nebo chytrý leasing sice s 7,8% ale na jinou částku a s velkou pálkou na závěr. Závěrem, potřeboval jsem dofinancovat asi 400 tis, tak jsem si vzal úvěr od banky s úrokem asi 5% který můžu kdykoliv splatit a můžu dávat mimořádné vklady, oproti leasingu ušetřím desetitisíce
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak hlavně od euro 6 je jakýkoliv naftak, kterého nehodlám prodat do 5 let stáří vozu dost risk sám o sobě, taková povestna kašička (čest výjimkam), druhak ceny nových spalovaku (v nafte) se dost srovnali s EV. Otázka je jak moc je to dano tím, že ICE zdražili aby ai vydělali na pokuty a přiblížili se opticky k BEV. Otec před 4 lety koupil novy Kamiq v 1,5 a stal ho skoro 470 tis, dnes ho za stejné peníze prodá, nový je totiž za 650 tis. Problém je spíš na spodní hraně když někdo chce malé levné auto na popojizdeni kolem komína (ala fabie) než u větších aut.