Tak to vysvětlíte těm co to ničí a ne těm, kteří se snaží udělat něco hezkého. S tímto přístupem to kolem nás nebude hezké nikdy.
Tak ať si to hezký dělají za svoje, ne z veřejných peněz. Ve mestě maji vše pod panelákem, ještě se jim platí doprava, a ještě se jim platí různý blbosti jako tohle. Přitom na vesnici nemají ani normální obchod s normální otevírací dobou, autobusy jim jezdí jednou za čas, do obchodu musi přestupovat. Jedněm se cpe aby měli jeste vic a druhým nic. A co je na těch kolech hezkého?
Je to další stupeň prevence, aby tam nikdo normální nevjel - oni se totiž lidi bojí vjet do pevné překážky... No a prorazit jdou, aby když už tam jste, tak aby jste měla možnost se odtamtud dostat (minimalizace škody) - problém je, že i tady se lidi bojí závoru projet a poškrábat/pomačkat si auto a radši to auto nechají sešrotovat od vlaku 🤦♂️
Přejezdy bez závor měly/mají statisticky až 30ti násobnou nehodovost - takže to už je trochu důvod, aby tam byly a proč se tam montují, ale tahle hodnota je i důkaz toho, že lidi jsou * kterým je jedno, že už nemají na přejezd v době světelné signalizace jezdit - to jsou přesně ti, kteří občas zůstanou uvnitř....
Jinak si taky všimněte, že se nejdřív rozblikají světla, a teprve až po cca půl minutě (záleží přejezd od přejezdu) v době když už tam nemá být ani o holi se šourající prababička, jdou dolů závory (u dvousegmentových nejdřív obě vjezdové a teprve po chvíli obě výjezdové) a teprve po další asi půlminutě projíždí vlak - prostě je to co nejvíc blbuvzdorné, ale i tak se najdou tací, kteří to risknou - jestli jim to za to stojí!?
Nestojí to za to, nikdy jsem nejela na červenou. Ale dělá to blbý dojem, ja jsem klidnější na přejezdu bez závor. Na křižovatce taky nejsou závory.
Jojo, nemusíme se snažit jakkoliv naše okolí zvelebit. Existuje prostě varianta na vše rezignovat, žít v hnusné šedi, o cokoliv se přestat snažit, vždyť to stejně nemá smysl, někdo to zničí a tak...
Stačí to neničit. Do měst se cpe tolik peněz a stejně je to k ničemu, možná by stačilo ty peníze nejdříve investovat do úklidu po měšťanech.
To jste se trochu netrefil, já v Praze vůbec nebydlím... :-D
Tak ještě je jedna možnost co nikoho nenapadla, neutrácet za voloviny. Tak by tam prostě neměli předražený kola s popelníkama. Nebo at se takový blbosti platí se sbírek, třeba by vymysleli projekt, třeba ozdobný sušák na prádlo na kterém by byl svetr, cena třeba 500 tisíc, udělala by se sbírka, kdo by chtěl tak by na to přispěl, byly by na to třeba 3 měsíce, když by se peníze nevybraly tak je vratit majiteli a pak jiný projekt. Ale to se jen sypou peníze do měst a oni už pak nevi kde je utratit.
A jaký ( teda kromě těch nehorázných peněz za to " profesionálně natřené kolo" ) je tedy nakonec v těch kolech rozdíl? Vesnické tvoření ( skoro zadara ) versus zakázka? Odpovím si sama, v kolech a jejich výzdobě vůbec žádný, v penězích rozdíl propastný.
Rozdíl je v tom, že když je to zadarmo tak to jde ale dávat za takovou blbost peníze je nesmysl. Stat je zadlužený a města platí za voloviny, u nás postavili za 13 milionů chodnik kolem řeky, přítom tam byla normální cesta a z druhé strany asfaltová cesta. A chodník má asi 2 km.
Ale vy se nemáte rozhodovat podle závory 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Směrodatné jsou pro vás ty dvě červená světla, která střídavě blikají dávno předtím, než jde závora dolů - už když blikají nemáte na přejezd co vjíždět 🤷♂️ stejně jako do křižovatky na červenou
Závora je jen další krok ke zvýšení bezpečnosti - v cizině se na nebezpečných přejezdech používají klidně i bloky oceli, které se po závoře vysunou ze silnice a zastaví i rozjetý naložený kamion
Takže jsem se nedozvěděla k čemu konkrétně je, prorazit jde, řídit se podle polohy závory nejde. Zavřít tam někoho může.
Důchodce s důchodem mají jízdu gratis a děti bez příjmu musí platit.
Jak kteří, ve městech to maji zdarma a ještě příspěvky na kde co, na vesnicích musi platit, babička jezdi autem protoze jí nic nejede k lékařům a k obchodu, a na severu Moravy jsem viděla starého pana jak kamsi jde a ze jde několik km a ze si cestu autobusy normálně platí. Ve městě neplatí nic a ještě vyžadují místa na sednutí. Ve městě maji i děcka snad do12 let jízdné zdarma, jinde je nutnost dojíždět a ještě musí platit.
Jediný problém se zavorou jsem měla v jedný firmě, nevěděla jsem jak vyjet, tak jsem si našla číslo na firmu a volala jsem tam, ze prý mam jitna vrátnici, ale vrátnice vypadala podivně, bála jsem se abych nenarusila soukromý prostor, no pak jsem vyjela po několika minutách. Právě takto bych zmatkovala kdyby me zavřela závora na kolejích. Ještě se to nestalo, ale závora je k nicemu kdyz jde nadzvednout, aby k něčemu byla, tak by měla být pevná aby prave nešla prorazit aby nějaký blb na ty koleje nevjel, protoze by ji prorazil dovnitř.
Něco podobného se stalo minulý týden čekám na přejezdu závory se pomalu zvedají a už tam vjel chlap a v tu chvíli začali cinkat a zase šli dolů. Chlap úplně zmatený uvězněn na přejezdu kouká co se děje tak jsem rychle vyběhnul z auta a tu závoru zvednul a na ně jsem křičel ať jede byl úplně opařeny chlap projel a za ani ne půl minuty projel rychlík. Lidi by si měli uvědomit nejezdit na přejezd pokud ještě bliká
K čemu tam ta závora potom je, když se podle ní nemůžu rozhodnout jestli jet nebo ne? Když je dole tak nemůžu jet, když je nahoře, tak neni jisté že můžu jet, klidně se může stát, že nemůžu. U křižovatek a přechodů taky neni závora.
Jo ještě aby tady nebyl podobný článek, kdysi se mi stalo, že jsem čekala u přejezdu se závorami, závory se pak zvedly a furt blikala červená, uz jsem si říkala ze pojedu za chvíli, ale závory šly ještě dolů, pak vlak, závory navrch a pak blikala bílá a jelo se. Závory jsou podle mě k ničemu, není to tak, že se vjezd dělá podle závor, ale podle světla.
Závory přes oba pruhy se dělají proto, aby nějakého mozkově hendikepovaného řidiče nenapadlo objíždět jednu závoru.
Normálnímu člověku by stačilo červené světlo, nebo by snad bylo lepší aby u každého přejezdu byl hlídač a aby kontroloval jestli někdo nejede na červenou? A ještě by měl kontrolovat jestli byl řidič ráno kakat.
Za mne je skutečnost, jakým jsou do toho zataženy nezletilé děti naprosto zrůdná. Tohle by neměl právní stát nikdy dopustit.
A pokud dnes muže exekutor obtěžovat někoho za to, že v deseti letech jel načerno MHD a rodiče pokutu neřešili, tak proč by dospělý, který byl co by dítě nucen účinkovat v podobné nechutnosti, která zcela ničí jeho důstojnost, nechat daný díl vyřadit z vysílání. To beru jako naprostý základ v zemi, kde mají lidé ústavou zaručena práva, svobody a ochranu.
Mě by se taky nelíbilo, kdyby naši šli do výměny manželek, a to se ještě nevědělo o pokutách za to že člověk nespolupracuje a o tom, co ta spolupráce obnáší, třeba ten policajt jak se zabil. A jinak děcka do 10 let z města mají MHD zdarma, a proc by starší neměli nést odpovědnost za pokutu? Já jsem si cestu do školy normálně platila, a to jsem neměla výhodu MHD kde to jezdí po 5 minutách, ale musela jsem být vcas na zastávce, a samozřejmě zaplatit. Bez jízdenky by mě ani nevzal, tak proč je pro některé problém zaplatit MHD, které je z velké části placeno státem?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Pohlaví v občance by mělo být podle pohlavního orgánu a podle toho chodit do sprchy na koupališti. Jako aby pak nějaká paní Alena obtežovala ženský ve sprchách na koupališti jiné ženské svým tímhle, jen proto ze si vymyslela ze je ženská.