Nebyl jsem tam, ale chumel lidí přes které není pořádně vidět a dveře které signalizují, že jsou zavřené? Může být.
No, signalizace zavření dveří rozhodně nesignalizuje, když tam zůstane někomu ruka, to je bez šance. Tohle holt musí řidič uhlídat ve zpětných zrcátcích a ve vybavenějších vozech dveřní kamerou. Ovšem je fakt, že u těch spojených až třívozových souprav jsou poslední dveře už tak daleko, že v zrcátku nemá šanci to dokonale vidět. Bohužel to je klasické dilema, které v práci zažívá spousta lidí a nemůže s tím nic dělat. Buď budou na 100% dodržovat předpisy, ale jejich práci v podstatě nemůžou dělat, protože ty předpisy za všech okolností fyzicky dodržet nelze a nebo se holt přivře oko a některé věci se v případě nutnosti trochu přehlíží, aby se mohla práce dělat. Nejhorší situace je asi právě v hromadné dopravě všech druhů, autobusy, tramvaje, vlaky, lanovky i letadla. Snad to letectví už konečně dospělo do fáze, že se tam člověk nemusí bát odmítnout letět, pokud není vše 100% v souladu s předpisy (i tam se občas přivře oko, ale to už je spíš soukromá partyzánština). Ale v těch ostatních oborech pokud bude člověk na 100% dodržovat bezpečnostní předpisy, tak prostě nemůže jezdit a nebo minimálně absolutně nebude schopen dodržovat jízdní řády.
Podívejte se na inzeráty Nexen Tire jaké nabízejí mzdy. Pak vám dojde, co jste napsal za zhovadilost. Vážně si myslíte, že prací za nízké mzdy, jen abychom proboha neměli vyšší nezaměstnanost, se někam posuneme?
A copak někdo těm lidem někdo drží pistoli u hlavy, že musí pracovat zrovna tam??? Teď v této době, kdy je nezaměstnanost reálně menší, než nula, každý kdo jen trochu chce a je ochoten se něco nového naučit, může mít za pár dní lepší práci. Logiku, že "mě se nelíbí podmínky, tak budu stávkovat", v dnešní době fakt nechápu. Když se mě někde nelíbí, tak jdu prostě jinam, ne? Chápu, že bývaly horší období, kdy člověk o práci nezavadil, ale to teď fakt neplatí.
Stačí si udělat rekvalifikaci či dálkové studium i v pozdějším věku, a 50ku, a pak pod dozorem pracovat nějakou dobu v elektrikářské firmě, čímž se získá praxe pro otevření vlastní živnosti. A můžete se stát i elektrikářem.
Znám paní, která do svých 30 let nehrála na žádný hudební nástroj, a pak se rozhodla, že se naučí na harfu. Dnes platí za "harfového guru" pro folkovou harfu, a zná ji dost lidí.
I šílené věci si můžete splnit, když si za nimi půjdete.
Máte pravdu, ve skutečnosti je to o tom, jestli člověk skutečně chce nebo ne. Pokud ano, tak existuje jen minimum skutečných překážek, které by se nedaly překonat.
Tak to jste šikovnej. Já bych chtěla dělat něco, na co nemám vzdělání a asi ho nedohonim. Chtějí i praxi. 😟
Někde ano, ale často jsou ochotni člověka zaučit. Samozřejmě nemůže člověk jít dělat elektrikáře nebo jinou vyloženě vázanou profesi, kde je zákonem stanovena potřebná kvalifikace, ale jinak je volné pole působnosti. Díky tomu, že firmy nemají lidi, jsou ochotni investovat do jejich zaučení. Tak držím palce, abyste našla něco, kde to půjde!
Celkem ji chápu, strávit život pomahanim lidem je mnohem lepší život než ho strávit trestáním lidi. To vydrží jen nejsilnější jedinci. U policie se jedná možná i o anomální jednání, vydržet to až do důchodu. Nejsilnější nátury mají politici, okrádat a škodit lidem, u Pětikoalice ještě ve prospěch jiných států než ČR, to už chce silnou uchylku. Paní doktorka je moc milá dáma.
Tak ono dělat soudce opravdu neznamená automaticky trestání. To dělá jen malá část soudců u trestních soudů. Větší část soudců rozhoduje občanské nebo obchodní spory a v podstatě je to taky pomoc lidem, protože spousta různých aktivit se bez toho nedá dokončit.
Ano, je to to nejlepší, co člověk pro sebe může udělat. Pokud má vydržet v dobré kondici do vysokého věku, tak prostě nesmí chodit do práce naštvaný nebo znuděný. Pro mě jsou priority 1) kolektiv, 2) náplň práce a teprve 3) na posledním místě peníze. Vůbec si neumím představit, že bych několik let, natož desetiletí dělal něco, co by mě nebavilo nebo mezi lidmi, se kterými bych dobře nevycházel. Člověk v práci stráví nemalou část života a žádné peníze ten čas nevynahradí, pokud tam člověk dlouhodobě chodí s nechutí. Dnes je super doba v tom, že člověk může zkusit dělat téměř cokoliv, už se nehledí tolik na papírové vzdělání a je to hlavně o tom, co je ochoten se naučit a dělat. Já takto většinou po pěti až deseti letech přeskočím úplně mimo svůj obor a vždycky si pak sám říkám, že kdyby mi někdo před pár lety tvrdil, že něco takového budu někdy dělat, tak bych mu nevěřil 🙂 Letos si ke vým padesátým narozeninám chystám jako dárek opět změnu oboru o 180°, tentokrát do jednoho ze svých dětských snů a když to klapne, tak to tam už dotáhnu do důchodu. Paní držím palce, je potřeba se toho nebát a nesvazovat se strachem z toho, co by na to řekli ostatní a nebo že nemá člověk zrovna na ten obor oficiální papír.
Chrástku, vy jste pil!
Ne Tranžiku, nepil. Jen mám v pořádku oči a pohybuji se často po krajině. Horská střediska zabírají většinou jen jeden až dva kopce a údolí mezi nimi, ale kolem jsou vždycky desítky dalších kopců a údolí, kde není vůbec nic. Akorát tam ani nejsou silnice, takže to holt nevidíte. Pokud jste líný si to projít po vlastních, tak se podívejte na mapy (včetně leteckých snímků). Tam budete spíš mít problém najít ty zastavěné kopce.
Možná se přestaňte dívat do map a na ty hory se jeďte podívat. Nejde o skiareály samotné ale také o vše co na ně navazuje. Další parkoviště, nové silnice, apartmány, investiční apartmány, wellness, zábavní areály a podniky, světelný smog, hluk.... Jaká byla úroveň zastavěnosti před třiceti lety, dnes a jaká bude za dalších třicet let? Ono to nekončí, developeři a investoři tlačí a lobují aby mohli ukusovat další a další. Nejen u nás. Byl jsem naprosto šokován např. v Demänovské dolině jak si ji a nejen ji Slováci za poslední desetiletí pěkně vybetonovali. Z přírody, hor, národních parků a rezervací nelze dělat Disneyland.
Budete se divit, ale na hory právě jezdím 🙂 Jen si holt nesmíte vybírat zrovna ta střediska. A i když si vyberete to největší středisko, tak stačí posunout se na jakýkoliv sousední kopec, na kterém s vysokou pravděpodobností nebude vůbec nic. Prostě pořád platí, že naprostá většina hor je nezastavěná, i když se vám to při pohledu ze silnice může jevit jinak, protože samozřejmě u silnic v obcích jsou stavby všude. Ale kolem spousty kopců žádná silnice nevede, jen turistické stezky a nepotkáte tam jedinou stavbu.
Před lety taky nikdo nevěřil, že skončí parní lokomotivy.
Jistěže věřil, protože se objevily provozně lepší motorové a elektrické lokomotivy, takže ty parní nemusel nikdo zakazovat. Byly překonány vývojem techniky, nezakazoval je žádný rudozelený šašek v Bruselu. Do toho mají elektromobily pořádně daleko.
Možná je útlum zimních skiareálů poslední a jedinou šancí k záchraně posledních zbytků volné přírody na horách.
Posledních zbytků? Děláte si srandu? Na 99%, možná i víc, kopců v přírodě není vůbec nic umělého a je tam volná příroda. Zkuste se někdy podívat do mapy, ať nešíříte dezinformace. Zimní areály zabírají jen naprosto nepatrný podíl přírody.
4 roky zpátky jsem ve stejném termínu (polovina ledna) byl v rakouských alpách. Tenkrát byla taková kalamita, že spousta středisek byla zavřených, protože prostě nebyli schopni v té nonstop chumelenici a mrazu udržet sjezdovky v provozu. Letos je to naopak, příští rok to může být zase naopak. Problém je, že my tady ve středu Evropy nemáme vlastní počasí, jsme závislí na tom, jestli k nám příjde zima ze severu nebo teplo z jihu. Tentokrát bohužel přišlo teplo z jihu. A je zvláštní, že všichni už zapomněli na prosincové neobvyklé mrazy a množství sněhu. Nebo lednovou kalamitu v USA a Kanadě, to nic??? To nikdo nepřipomíná, protože se to nehodí klimahysterikům, do jejich oteplovacího náboženství.
Statistiky na Autoforum. Realita? Tucson benzín a Tucson plugin je rozdíl pomalu 400t Kč. Pokud hodlám nenabíjet a jezdit na benzín, proč bych měl priplácet takovou částku? To nemá logiku. A že se přestávají podporovat? Ano, s tím i já souhlasím. Do kategorie EL měly spadat pouze čisté EV
Bohužel nevím, kde přesně jsem to četl. Už je to nějaký pátek. A týkalo se to často právě firemních uživatelů, kde už tuplem nemá nikdo motivaci to dobíjet, když to jede i bez toho. No a při dnešních cenách elektřiny to už snad nemá smysl ani pro soukromého majitele. Jinak aby nedošlo k omylu, nemám nic proti hybridům ani EV, ať si ho koupí každý kdo chce, ale ať nechají i ostatní koupit si, co chtějí oni.
Aha, takže majitel si koupí PHEV, který je o dost dražší, aby pak jezdil na benzín? Já teda znám dost majitelů PHEV a běžné jízdy dělají výhradně na EV režim. A dálkovou trasu jedou v režimu hybrid. Jinak ta investice nemá smysl
Budete se divit, ale skutečně to tak je. Někde k tomu byly i statistiky a jelikož se právě ukázalo, že majitelé plug-in hybridů kašlou na nabíjení, tak se plug-in hybridy přestávají podporovat, protože je to v podstatě podvod. A obzvlášť při dnešních cenách elektřiny to úplně pozbývá smysl.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V tramvaji je zabezpečení, že se nerozjede, pokud nejsou dveře dovřené. Není to jenom tam, já to mám v Corolle- nedovřu tak neodjedu
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No evidentně není, jinak by se to nestalo 🙂 Samozřejmě indikace otevřených dveří tam je a blokuje rozjezd, problém je ale v tom, že pokud tam dítěti zůstane ruka nebo seniorovi hůl, tak u většiny vozů je to v rámci gumových dorazů, takže dveře jsou mechanicky dovřené a indikace nesvítí. Možná nejnovější vozy to budou mít citlivější.
1 odpověď