Tenhle pan HOKEJISTA v 90. letech pobláznil celou NHL a zviditelnil jako málokdo ČESKOU REPUBLIKU 🫡 ❤️ !!!! Téměř každý malý kluk chtěl být v tu dobu také Jágr.... Neskutečný zážitek a pocta !!! Díky Jardo za ty krásné hokejové roky a úspěchy . Jakoby to bylo vše nádherně načasované do tehdy ještě lepší doby než je dnes. Tohle se bohužel již opakovat s největší pravděpodobností jen tak nebude😪 Patří ti velké DÍKY ZA VŠE ...🙏✌️
Jezdím denně po dálnici v Německu a není den a to opravdu myslím vážně, kdy bych nemusel na brzdy skrz tupý paka s kamiónem převážně Polsko, Rumunsko a Litva kteří mi to tam prostě na férovku "dají do levého" i bez blinkru a na poslední chvíli a pak se za nima jak smrad táhnu 5 minut než předjedou a jedou za dalším kamionem. Vždy myslím že vylítnu z kůže a dal bych jim hned pokutu klidně 1.000€ na místě. 😡😡. NEOMLUVITELNÉ !!!!....a vůbec mě nezajíma jestli veze rohlíky nebo cokoliv jiného!!!
Jako v prvním setu jsem si myslel že Carlose zamete ......to co ale Carlos předvedl dál ve 20 letech byla neskutečná podívaná nejen mentální síly ale i krásných výměn s nepřeberným množstvím top úderů a dokonalým pohybem po dvorci z obou stran. Na centimetry přesné strojově zahrané míče od obou , jedním slovem fantazie hodná finále grandslamu. Jen si myslím, že má Carlos rezervy ve hře na síti. Řekl bych že mnohokrát zahrál míček nesmyslně alibisticky někam kde byl ale zrovna Nole a vlastně mu tím nahrál na fiftýn. Těch zbytečně laciných míčků bylo včera dost.....jinak krásný sportovní zážitek 👌👌🤙
Nezlobte se za můj názor...kolem hokeje jsem se pohyboval aktivně přes 20 let jako hráč i trenér. Myslím si ale, že Kari Jalonen není žádná spása pro český hokej jak si mnozí mysleli. Jen "jméno" neznamená vůbec nic. Nejsem vyznavačem "profesorského" stylu koučování. Navíc česká mentalita je odlišná od té finské a velice těžko se může implementovat do naší nátury. Měl by být u naší reprezentace zkrátka ČESKÝ trenér. Ono ale být dobrý trenér neznamená automaticky bývalý hráč a už vůbec nic neznamená to, že ten kdo hrál např. v NHL musí být automaticky vhodný kandidát na post hlavního kouče nároďáku. Pořád si ale myslím, že máme dobré trenéry a že ale JEN český trenér může plnohodnotně stmelit a koučovat hráče na takovéto úrovni.
Už při vyrovnávacím gólu mi ukápla radostí a štěstím slza a vůbec se za to nestydím. Neskutečný výkon, nasazení a tah za vítězstvím. 7 minut před koncem při záběru na střídačku bylo slyšet jak se hoši hecujou a jak řekl dnes pan Rulík - v tomhle mančaftu funguje chemie. Celý výkon je podtržen gólmanem který v prodloužení podržel celé mužstvo a především díky němu jsme nakonec vyhráli 😎👌. Tohle jsou přenádherné chvíle kdy si mohu říct , že jsem hrdý že jsem Čech a alespoň na chvíli zapomenout na všechny ty negativní srač..y kterým všichni každý den čelíme 🤮. HOŠIIIIIIII JEDEEEEM, TEĎ UŽ TO DÁTE A BUDETE MISTŘI SVĚTA 🎖🏆🏒
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Uvedu zde naprosto běžný každodenni přiklad z oblasti dovozu auta ze zahraničí: dovozce si "proklepne" telefonicky samozřejmě přes známého v autorizáku VIN jaký má poslední záznam stavu km v servisní historii (pro méně znalé vám ho jednoduše jen tak na vyžádání ani nesmí sdělit). Dovozce nechá následně "upravit" po přivežení vozu diagnostikou stav km tak aby vše hrálo s posledním záznamem u oficiálního dealera v systému a to je jediná cesta kde se stav km dá zjistit. Valné procento lidí totiž jezdí do autorizáku kde se záznamy vedou pouze v době garančních prohlídek přibližně první 2-5 let (záleží na případné prodloužené záruce). Poté již většina lidí jezdí do neautorizovaného servisu v rámci úspor financí a to již online přes VIN nikdo nedohledá. Všechny STK by tudíž v celé EU měly být propojeny tak, aby byl vidět stav km při poslední prohlídce například v Německu a tím by mohlo dojít k výraznému úbytku manipulace s najetými kilometry a navyšováním ceny vozidel díky menším "najetým" kilometrům. Pochopitelne by se zase dalo přes známého známého zjšťovat km i na STK ale již samotný bezdůvodný náhled do systému by měl být zdůvodněn daným zaměstnancem tak aby bylo zpětně dohledatelné kdo měl tu potřebu a z jakého důvodu do vozidla na dálku nahlížet.Častý jev z praxe je takový, že například vůz má v autorizáku poslední záznam napřiklad v 70 tis.km ale poslední STK klidně i ve 220tis.km i více. Na toto dovozci spoléhají, že kdyz přijedou s "poupraveným"stavem 120tis.km na dovozovou STK tak už těch skutečných 220tis.km nikdo nezjistí. Pokud se toto nezmění- stáčet se bude dál