Už jsem to našel v jiném článku. Ono to není zas tak výhodné pro Rusko. Prý mají smlouvu se Slovenskem, že Gazprom prodá plyn a dopraví jej na Slovensko. Tedy asi to mají sjednanou za nějakou cenu a s dodávkou na Slovensko, ať si ho tam dostanou jak chtějí. A vzhledem k tomu, že smlouvu mají již dřív uzavřenou do toho roku 2034, tak je na Gazpromu ať si to zařídí. Takže ne Fico nic nezařídil, jen Gazprom v rámci smlouvy plní své závazky.
Jen bych se chtěl zeptat. Ty skupiny lidí, posedávajících v místech zrušených parkovacích míst jsou běžné, nebo se v ten daný den uspořádala akce s cílem ta místa zaplnit pěšími občany? Jen abych měl jasno, jak by za běžných, nikoli aktivistických dní bylo místo využíváno. Jinak větší možnost pěšího pohybu po městě vítám. A k tomu je potřeba jistě i spousta městského mobiliáře, aby se tam dalo fungovat, posedávat a tak. Nebo budou vítáni i občané, kteří se tam rozhodnou usídlit třeba s nějakou vlastní židličkou a aktivitou i jindy?
Když to tak vezmu. Jako zaměstnanec: Mám smlouvu na dobu neurčitou a chci změnit místo. Výpovědní lhůta je 2 měsíce od počátku následujícího, tedy může být téměř 3 měsíce. Jaký zaměstnavatel na mě bude čekat tak dlouho? Tedy, když chci změnit místo, pravděpodobně dám výpověď a až potom má smysl hledat nové místo - tedy velmi nevýhodné, pracovní právo mi svou nepružností snižuje ochotu změnit zaměstnání. Jako zaměstnavatel: zaměstnanec nepracuje jak bych si představoval, z hlediska práva jej nemohu propustit, své si jakž takž plní. takže vyhledávám hnidy, abych jej potrestal (velmi nedůstojné), s novým zákonem bych jej propustil, vyplatil odstupné (sice drahé, ale zbavil bych se ho se ctí). Ten institut stejně nebude příliš používán, kvalitního zaměstnance se nikdo zbavovat nechce, je příliš velké riziko, že následující bude horší. Pro vetší pružnost změny pracovních míst to velký dopad mít nebude, ale aspoň něco.
A nejsou dálnice silnicemi s nejmenším počtem nehod právě proto, že je tam omezena rychlost na těch 130 km/h? Silnice, včetně dálnic jsou projektovány na nějakou rychlost. S tím souvisí i délka a profil nájezdů a zatáček. A naše dálnice jsou projektovány na rychlost 130 Km/h. Povolení vyšší rychlosti je možné jen v některých úsecích a tak je to v pořádku. V případě neomezené rychlosti na dálnici by nehod pravděpodobně výrazně přibylo a na našich, poměrně úzkých dálnicích s dvěma pruhy byste pak akorát potkával nebezpečné střelce, kteří to levým pálí přes 200.
Asi by bylo opravdu těžké najít nějaké typicky české (moravské, slezské) původní jídlo. Přeci jen jsme uprostřed Evropy a odjakživa se tu střetávaly různé kultury. a ty si sebou nesly i svá jídla. Většina jídel, uváděných v článku nejsou české, ale upravené varianty dovezených jídel. Možná ta kulajda, nebo kyselica. Ještě mě napadl houbový kuba. Někde jsem četl, že na našem území se dřív spíš jedly různé kaše, ať už slané, nebo sladké.
Na začátku roku ministr financí počítal s výnosem windfall tax 17 mld. To mu vyšlo dvojnásobně. Tak kde je problém? Odkaz
Ve výsledku to, že banky v důsledku optimalizace upravily výše úroků, bylo pro lidi mnohem lepší, než odvod windfall tax.
18
Sledujících
0
Sleduje
18
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ke poměr logické, že investor, který staví na uhlí, bude kritizovat společnost zato, že od toho uhlí chce upustit.
1 odpověď