Jen blázen svěří své peníze advokátce nad hrobem. Je zcela evidentní, že advokátka fungovala jako bílý kůň. Za nitky s největší pravděpodobností tahala její dcera nebo jiný gauner. Jak zde již bylo řečeno tak při koupi nebo prodeji nemovitosti raději vždy zřídit a využít jistotní účet v bance, který je pod kontrolou obou stran. Nebo využít služeb notáře. Nikdy nevěřte žádnému advokátovi, vždyť je to jen podnikající fyzická osoba !!! A podniká se za účelem zisku. Nějaké členství v advokátní komoře je jen k smíchu. Podvedeným držím palce ať alespoň něco ze svých těžce a poctivě nabytých peněz dostanou zpátky. A orgány činné v trestním řízení by měly velice tvrdě konat proti takovým gaunerům jako je zmíněná advokátka a chobotnice kolem ní. Bohužel ale v našem státě pomalu ale jistě ztrácíme jakoukoliv právní a sociální jistotu, což jsou zásadní aspekty pro fungující stát a spokojený život občanů.
Jako moje první auto jsem měl Škodu 120 L rok výroby 1988. Kupoval jsem jako lehce ojetou v roce 1992. jezdil jsem s tím dva roky. Šílenej krám. V létě to vařilo, v zimě jsem mrznul. Uvnitř kravál jak v traktoru. Během dvou let jsem třikrát měnil těsnění pod hlavou z důvodu uvaření. Naštěstí to tenkrát bylo za hubičku. Snad desetkrát jsem měnil kladívka v rozdělovači, furt se to připékalo a potom nešlo nastartovat. Dost nepříjemné. V zimě když mrzlo, tak většinou šly dost blbě otevřít dveře. Potom zase nešly zavřít. Kufr ve předu tragickej a vzhledem k tomu, že každej škodovkář v něm vozil půlku motoru náhradních dílů a vercajku, tak se v něm nic neodvezlo. Všechno se většinou muselo nacpat do prostoru za zadními sedačkami. Byl jsem rád, že jsem ten vergl po dvou letech prodal tenkrát za 35 000,-Kč. V roce 1999 jsem potkal chlapíka co to ode mě koupi a ten mi sdělil, že v roce 1999 odvezl škůdku na vrakoviště. Oba jsme se shodly, že škodovku již nikdy více. Názor jsem do dnešní doby nezměnil. Nabízený vergl za ty šílený peníze koupí jen naprostý blázen. Dal bych to do muzea jako poučení pro budoucí generace, aby se nezapomnělo jak nemá vypadat auto.
Mám kombíka s tímto motorem již 5 let. Koupen nový za 221 000,-Kč. nyní najeto cca 85 000 km. Odveze všechno a všude. Dálniční stíhač ani pohodlná limuzína to však není. Je to prostě auto pro běžnou denní potřebu. Co se týče údržby, tak provádím každý rok dle doporučeného servisního plánu. Je to finančně únosné a bez záludností. Auto za 5 let každodenního provozu bez jakékoliv závady. Na machrování a leště to auto není, službu však udělá levně a spolehlivě a přesně tak jak se od něho očekává.
Zlatej socík a Husákovy paneláky. Nebýt jeho, tak dnes asi většina z nás bydlí někde ve slumech. A nejsmutnější na tom je, za kolik peněz se dnes ty vysmívané panelákové byty prodávají a uvrhují obyčejné pracující lidi do smrtících pastí doživotní otrocké hypotéky a živoření.... A teď do mě, přátelé...
Několikahodinové jednání o naprosté blbosti. A nakonec to i schválí. Co přijde příště? Obyčejná kola, kolečkové brusle, kočárky a šlapací autíčka. A běžecké boty taky povinně zaregistrovat a nákup jen na speciální povolení.....Proboha nechte nás volně dýchat a začněte řešit skutečné problémy (drahota, energie, zdravotnictví atd.). To by ani v Kocourkově nevymysleli.
O pomalu dvě dekády mladší partner. Mohl by to být Váš syn......Lucko, Lucko... jste chytrá a hezká žena, najděte si normálního chlapa přiměřeného věku a inteligence a hlavně mimo okruh rádoby celebrit, sportovců a podnikatelů... V budoucnu to potom oceníte nejen vy, ale i Vaše děti. Přeji hodně štěstí v životě a hlavně zdraví Vám i celé rodině.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel v našem státě se stále točíme v kruhu ranného kapitalismu. To jest zisk na prvním místě. A v případě poklesu zisku raději propustit zaměstnance a omezit výrobu namísto zlevnění produktu a řízení firmy v rámci udržitelnosti.