Paní advokátka určitě není tak naivní, jak si zde diskutující myslí. Dobře věděla, že bude odsouzená, ale vzhledem k věku do vězení nepůjde. Budou jí určená jiná omezení včetně exekuce na její majetek a důchod, a v tom se zřejmě už předem pojistila.
Nemějte obavy, strádat nebude. Odkloněné peníze ji zřejmě prostřednictvím důvěryhodných a spřízněných osob, (které finančně zajistila na pár budoucích generací), zajistí nadosmrti spokojený život.
Jelikož se ve zdejší diskuzi často a značně "šermuje" s pojmem "demokracie", dovolil bych si tento pojem pro neznalé upřesnit.
Náš politický a společenský systém není Ž Á D N Á demokracie. Náš systém je prapodivná splácanina socialismu a anarchie, t.j. ve skutečném smyslu slova - demokraticky nefunkční systém. Demokracie už vůbec.
Sám pojem "demokracie" znamená demos kratos - vláda občanů. Máte snad dojem, že u nás si vládnou občané sami? Kde a jaký nástroj k tomu vládnutí používají? U nás nevládnou ani zástupci občanů nýbrž z á s t u p c i p o l i t i c k ý c h s t r a n a hnutí, které jsou přímo voleny. Občané nemají v rukou ani zákon o obecném referendu, o kterém se sice málo ale přece jen zmiňuje ústava.
U nás neexistuje vláda občanů (koho čeho, druhý pád) ale vláda občanům (komu čemu, třetí pád) A občanům vládnou politické strany a hnutí. To je jednoduché a naprosto viditelné.
V rámci Evropy je systém nejbližší k demokracii pouze ve Švýcarsku.
Jistěže - o žádný útok na neziskové organizace nejde >>> a žádné nebude (ani nemůže) jakákoli vláda rušit, pouze těm, které nemají c e l o s p o l e č e n s k ý význam, nebudou poskytovány státní peníze. .......... A to je, vážení, vše!
Konečně - jasně slyšíme, že to hlasité kvičení se neozývá od těch organizací, jejichž statut obsahuje sociální aspekt různých pomocí potřebným občanům, nebo aspekt např. sportů či občanských dobrovolných činností a dalších oblastí, které společnost historicky i tradičně zahrnuje. Oni vědí, že jejich činnost bude stát podporovat dál - jinak by byl sám proti sobě.
Ale hlasitý řev se ozývá tam, kde hlavní smysl založení takové neziskovky byl > za státní peníze (z daní občanů) nejprve "finančně opeřit své vlastní rozsáhlé bratrstvo kočičí pracky", nějaký bakšiš poslat partaji, která, když je potřeba, tak tu jejich (ne)činnost přikryje před zákonem a za drobný zbytek (aby se neřeklo) pak předstírat jakousi nesmyslnou činnost, např. pomyslnou podporu čehokoliv, nejlépe někde daleko ve světě, nebo tam, kde to nikdo není schopen zkontrolovat. A pak se nedivme, že se např. pod pláštíkem multikulturalismu podporuje afro-migrace, barmské ženy učíme zajímat se o politiku, školíme děti ve školkách a na prvním stupni o šedesáti formách LGBT, atd., atd. A to se raději nezmiňuji, že existují i neziskovky s podporou sjednané politické strany, nebo pro "jedinou a nikdy jinou" politickou linii, samozřejmě taky dotované ze společných peněz. Nic proti tomu, pokud by takovou neziskovku založila některá z partají - ale za svoje peníze !
A o tom to je.
Na "inteligentní" dotazy některých zdejších přispěvků, >. znějících - proč ETS2 nevadí lidem jiných států EU > např. Španělům, Dánům a dalším, kteří již ETS2 implementovali do svých předpisů, lze vcelku logicky uvést, že průměrné reálné příjmy občanů těchto států jsou v současnosti 4x až 5x vyšší než v CZ (nehledě i k u nich nižším cenám energií) > tudíž dopady na peněženky jejich občanů budou 4x až 5x nižší, než na občany CZ.
Suma sumárum - náklady na ETS2 zaplatí bohatším zemím na západě EU kdo? No přece země střední a východní části EU.
Logické a jednoduché !
Jsme opravdu tak bohatý stát? ...... Asi ano, tedy až příliš, když nám nevadí, že na jedné straně pracovníci péče o mládež kritizují stát, že třetina dětí ve školách nemá peníze na obědy, zatím co stovkami milionů z daní převážně nižší a střední třídy ochotně krmíme nadmíru tučnými honoráři "známé od známých", zajišťujících "kulturu" pro v rámci státu pouhou hrstku posluchačů? Opravdu takové pořadí priorit potřebujeme?
Krize důchodového účtu nemusí nastat, pokud si společnost uvědomí, že základem jeho finančního zdraví je rostoucí, nebo alespoň stálý počet "přispívajících", t.j. aktivních osob, platících státu sociální daně. Ekonomové spočítali, že systém je "zdravý" při populaci v řádu nejméně 2 narozené děti na ženu. V současném období je poměr 1,2 narozené děti na ženu, což je třeba napravit, a to je reálné dvěma způsoby:
1/ pro stát (společnost) velmi nákladný způsob > nastolit "hromadnou" prorodinnou politiku (byty, jesle, školky, bezúročné půjčky, vysoké přídavky na děti a další různé podpory). Tento způsob nastartování růstu populace je však současně nad možnosti zadlužených států !!!
2/ pro stát (společnost) neutrální způsob > nastavení systému sociálních "malusů". Sociální malus je druh penalizace vyměřovaný státem pro udržení sociálního - důchodového systému. Reálným přístupem za tohoto stavu je občanům nad 45 let věku, kteří v tomto věku nemají (a asi už nebudou mít) nejméně dvě děti, uplatnit sociální malus ve formě zvýšení sociálního odvodu na dvojnásobek. Odůvodnění = nevytvořili jste pro důchodový účet potencionální budoucí plátce, takže to společnosti musíte uhradit sami, neboť i jinak jste proti rodinám, starající se nákladně o své potomky mimořádně finančně zvýhodněni ! Samozřejmě, že medicínsky potvrzená neplodnost bude výjimkou.
Alternativně pak u bezdětných umožnit dobrovolnou vlastního výběru > když ne malus, pak sociální odvod jako dosud, ale vypočtený důchod bude při vyplácení krácen o polovinu.
Pokud by došlo na scénář podle M.K. a prezident by předsedou vlády jmenoval někoho jiného, než A.B. > zachová se s velkou pravděpodobností sněmovní sto-osmička následovně:
První a případně i druhý návrh prezidenta PS neschválí a podle Ústavy podává třetí návrh předseda sněmovny, který dozajista a neprodleně navrhne AB a sněmovna jej schválí.
Jedinou možností, jak nevytvořit novou vládu a dále nechat vládnout Fialu, by byla abdikace prezidenta, takže do dalších voleb hlavy státu by žádný Ústavní postup nebyl k dispozici.
Ovšem nadevše je nám jasné, že paní politruková by svému muži žádnou abdikaci nedovolila, stejně tak jeho hlavní prezidentův loutkovodič Kolář, který by tím přišel o pozici "přítele po boku".
Okrajovou, ale nelogickou možností prezidenta je jmenovat úřednickou vládu, ale ta by sněmovnou jistě neprošla.
Pokud by došlo k válce s Rusem, pak by k nám vojensky, tj vstupem cizí armády mohla přijít jen přes PL, SK, H, případně A, a tam bych si vsadil na vzájemnou plnohodnotnou pomoc.
Ale západ a jih Evropy? Tam bych si až tak nebyl jistý, jednalo-li by se o přímou vojenskou, tj. především jejich armád - nikoli jen materiální) pomoc. Pro ně by ta válka byla ještě pořád daleko a myslím si, že jejich vlády by moc váhaly přesvědčit parlamenty k vyhlášení mobilizací a zkoordinovat přímou armádní pomoc.
A válka se bez přímého zapojení fyzické síly vždy prohrává.
Ale nejraději bych se mýlil.
No tohle? Pokud někdo vymyslí, jak "zastropovat" finanční investiční produkty (mezi něž patří i emisní povolenky) a jejich deriváty tak, aby se s nimi dále obchodovalo > tak to je na Nobelovku. Už vidím "zastropovanou" akcii, ležící jako kůl v plotě a nikdo o ní nemá zájem.
Lidi - neblázněte, nebo z toho brzy totálně zblbnete !!!
K různým názorům za PRO a PROTI zavedení ETS2 a konstatování, že je zavede celá EU,
je spravedlivé také dodat, že d o p a d y tohoto zavedení v zemích EU, kde je průměrný výdělek občanů čtyř až pětinásobně VYŠŠÍ než u nás, budou dopady zavedení ETS2 na peněženky občanů těchto států čtyř až pětinásobně NIŽŠÍ, než na naše občany.
Není se tedy divit tomu, že Dánové, Němci a další, nemají se zavedením ETS2 žádný problém, jelikož to jejich občané na svých peněženkách (na rozdíl od např. CZ) téměř nepoznají.
Důchodový účet je problematický nikoli v důsledku doby odchodu do důchodu nebo kvůli současnému systému stanovování výše individuálních důchodů, ale z důvodů společensko-rodinných.
Kdyby (jako dříve) 80% dospělé populace mělo na muž+žena = d v ě a více dětí, byl by (při průměrném růstu národní ekonomiky tvořící hodnoty a valorizace penzí dle schématu předchozích let) důchodový účet ve stálém mírném přebytku.
Jelikož tomu tak není a současný počet dětí na muž+žena je něco kolem 1,2 a dále se snižuje, pak důchodový účet postupně padá do ztráty.
Jediným reálným přístupem za tohoto stavu je občanům nad 45 let věku, kteří v tomto věku nemají (a asi už nebudou mít) nejméně dvě děti, zvýšit osobní sociální odvod na dvojnásobek. > Odůvodnění = nevytvořili jste pro důchodový účet potencionální budoucí plátce, takže to společnosti musíte uhradit sami, neboť i jinak jste proti rodinám, starající se nákladně o své potomky mimořádně finančně zvýhodněni ! Samozřejmě, že medicínsky potvrzená neplodnost bude výjimkou.
Alternativně pak umožnit dobrovolnou možnost vlastního výběru u bezdětných > sociální odvod mohou odvádět bezdětní jako dosud, ale jejich vypočtený důchod bude při vyplácení krácen o polovinu.
No, myslím že z vládních ekonomů není nikdo tak hloupý, aby teď hned vykupoval minoritní akcie, ale udělal to podle " ve světě vyzkoušených pravidel", kde základní příprava spočívá v tom, že majoritář (stát) vyhlásí stop dividendám ČEZu na dobu, než se zbudují nové bloky v Dukovanech (stát potřebuje zdroje financí > ČEZ bude přispívat na výstavbu v přímých nákladech, čím si zároveň bude regulovat budoucí zisky).
A stane se co? To, že US a D penzijní společnosti, které drží nejvíce minoritních akcií ČEZu, když do budoucna přijdou o dividendy ČEZu, začnou je logicky rychle prodávat a hledat jiné, které jim zajistí budoucí profit.
A akcie ČEZu poletí dolů a ti, kteří si je dále podrží, zákonitě prodělají.
A o tom to je .
Ale no ták, politujte jí, copak s ní necítíte, že ze současných cca 200 tisíc Kč měsíčně + dalších 100 tKč na reprezentaci a ostatní + auto s řidičem, spadne nově na polovinu? A to ponížení - ajajaj > to si z jejího pohledu nedokážete vůbec představit.
Jó, paní už zapomněla, že před pár lety ještě popojížděla po Praze "po svých" nebo s kočárkem a po zvolení do PS nám značně, až neuvěřitelně zpychla a svými nevkusnými komentáři si to "rozházela" s kdekým. .... Karma je zdarma (i když v tomto případě se ani o karmě hovořit nedá).
Nyní je ideální doba, kdy část financí, povinně stanovených pro každou zemi v rámci NATO, lze využít k investicím do vojenské a bezpečnostní infrastruktury. Takže nic nebrání vybudovat za tyto peníze na jinak nevyužitelných místech v rámci každého okresu výcvikové (ubytovací, školicí, technické a ostatní) kapacity včetně přilehlého cvičáku se střelnicí.
Pak by už nebyl problém, aby v čtrnáctidenních turnusech probíhal po okresech v rámci celého státu nepřetržitý povinný výcvik mužů s brannou povinností, přičemž by celková délka výcviku jednotlivce byla různá, např. od 30-ti do 180-ti dnů podle určené specializace jednotlivce. Zájemci by si současně mohli v rámci takového výcviku přijít např. i k rozšíření svého ŘP o nákladní vozidla nebo různé stroje atd., atd.
Rovněž i refundace mezd při výcviku by takto souvisela s náklady státu, vynaloženými na obranu v rámci povinností člena NATO.
No, já si myslím, že důvod pro brzdění rychlého nástupu nové vlády se sám nabízí a jsou to > zase a opět jako obvykle - no jistě > peníze.
Vezměme na vědomí třeba jen pouhé měsíční příjmy (předseda vlády 330 tKč brutto, ministři 240 tKč + další statisíce příjmů různých vládních "podržtašků, poradců a sekretářek) a hned se nabízí takový obyčejný lidský náhled, že těch třista litrů párkrát za sebou nebude ani pro politiky k zahození.
A jak každý z vás sám dobře ví, že s každou výplatou se musí počítat, nedivme se, že se pan PP snaží alespoň touto "nenápadnou" formou počestně vrátit odcházející vládě její loňské úsilí o obtížné prosazení té malé měsíční almužny paní politrukové. A nedivil bych se, kdyby to držel nejméně do Vánoc.
Ovšem mohu se také mýlit a hlavním důvodem bude třeba podpora UA a muniční iniciativa, na kterou odcházející vláda svorně přiloží něco z úspor - každý ze své kapsy.
Nic jiného za tím nehledejme a přejme si raději navzájem hodně zdraví a hezký den.
Myslím, že se národ pobaví, až soud s "Dozimetrem" začne rozplétat pohyby milionových "desátků" z provizí, které "poslové" předávali "nahoru", tj. přímo a v h o t o v o s t i funkcionářům starostů a topky. Tam už zřejmě neobstojí zkazky o příspěvcích charitě, jako u financí, co starostové od "dozimetru" dostali jen jednou a jednorázově (asi omylem) na stranický účet. Ono, mít penízky "v ruce" je daleko jiný pocit (jak svého času vyprávěl pan dr, Rath).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Z mezinárodního pohledu je vyvěšení státní vlajky cizí mocnosti s p o l e č n ě s vlajkou domácího státu, považováno za projev přivítání po pozvání na základě rovnosti a respektu k mocnosti, představované její vyvěšenou vlajkou.
Alternativní vyvěšení vlajky cizí mocnosti pod úrovní vyvěšené domácí vlajky.je projevem přivítání cizí mocnosti, která domácí stát o pozvání sama požádala.
Na druhé straně je samostatné vyvěšení vlajky cizí mocnosti na státních a obecních budovách, včetně vyvěšení vlajek (symbolů) cizí mocnosti na objektech významně souvisejících se státní či národní suverenitou bez souběžného vyvěšení vlajky domácího státu, znakem zabrání (obsazení, okupace) území státu mocností, symbolizované touto vyvěšenou vlajkou.
Zdroj: diplomatický lexikon
3 odpovědi