Nejhorší jsou ty rady, jak tomu předejít. Zde jsme se dozvěděli: “Nikomu neposílejte peníze, aniž byste si ověřili, s kým skutečně komunikujete.”
Správné je samozřejmě toto: Nikomu neposílejte peníze, aniž byste to tak sami plánovali a s dotyčnou osobou (nejlépe z příbuzenstva) to mezi čtyřma očima pečlivě probrali. Pokud nemáte na papíru záruku, že se vám peníze vrátí, tak se vám skoro jistě nevrátí a musíte s tím počítat.
Jestli se nutně potřebujete peněz zbavit, tak je předejte buď převodem nebo v hotovosti člověku, kterého jste nikdy neviděli a zajisté už ani neuvidíte.
Jestliže současná RAV4 ve verzi plug-in má elektrický dojezd nějakých 75 km s baterií o kapacitě 18,1 kWh, přičemž nedovolí využít celou 1/3 kapacity baterie, tak to vychází, že ani nová verze bohužel nedovolí použít 6 kWh z kapacity a nechává si to za každých okolností na pokrytí náhlé potřeby maximálního výkonu.
Čínské vládě to platí firmy a občané na daních. Ano, Čína je bohatá země s více než miliardou daňových poplatníků, to nikdo nerozporuje. A k tomu, že je to bohatá země přispívá i to, že své peníze utratíte v obchodech jako je Aliexpress, Temu, Shein...
Kdyby čínská vláda dotovala Temu, tak by to z ní nedělalo bohatou zemi, ale chudou a zadluženou.
Podle toho co čtu, tak pro Rusko neexistuje žádné důstojné ukončení konfliktu. Pokaždé z toho vylézá destabilizace na domácím území. V případě pokračování ekonomická, v případě konce sociální destabilizace. A teď co je lepší?
Nejlepší pro všechny je samozřejmě ukončení války a ekonomické problémy Ruska pomůže řešit Čína mírovou cestou.
Japonská ekonomika je dost závislá na produkci automobilek. Jejich vývoz do Číny, která je největším světovým automobilovým trhem, se prudce propadl. Číňané už nechtějí japonské spalováky, protože raději koupí za ty peníze luxusní čínské elektromobily, jejichž provoz je tam několikanásobně levnější.
Proč úřady cyklistům arogantně tykají? Značku „Veď kolo“ bych taky nerespektoval. S nikým na úřadě si netykám. Nelze to napsat slušněji, např. „Cyklisté, veďte kolo“? Nebo ještě lépe jako v Anglii „Cyklisté, prosím, veďte kolo“? Je zajímavé, že na západ od našich hranic se na zákazech netyká, na východ ano.
Pořád lepší tykání, než když to na ceduli píšou Angličanům česky.
Jeďte se tam podívat ... třeba na platy nebo na vesnice 😉
BTW ... klidně se tam můžete přestěhovat, jestli jim závidíte 😄
Z Prahy jste tam za necelých 10 hodin a Hainan Airlines
HU7938 ve 14:00 ještě stíháte 😄
Vesnice mě nezajímá, proto bydlím ve městě. Jeďte se tam podívat do některého města. Při těch polovičních cenách jim platy můžete závidět a vyčítat vám to nebudu.
Tak jistě, v ČR tvoří významnou část nárůstu "prodeje" firemní auta Škodovky (cca 2500 ks) a korporátů, někde tomu pomůžou dotace, jinde zvýšené daně na ICE, o komunistických metodách v Číně se asi nemá cenu bavit.
A když je nouze nejvyšší, tak se do statistiky nacpou i hybridy 😄
Povězte mi něco o těch "komunistických metodách" v Číně. Máte na mysli ten technologický náskok nebo poloviční ceny aut?
No nevím,jak to napsat,aby mě nesmazali,zlo se musí vymitit za každou cenu i za cenu nejvyšší, dala bych v tomto případě policistům zelenou při zatýkání, střelbě atd. Policii bych v celé zemi posílila armádou a usnadnila bych to tak, že nemusí při zatýkání ani říkat práva občana, prostě potřít co nejtvrději a takovým,co se dostanou k soudu,bez milosti a možnosti podmínky, okamžitě doživotní, myslím, že by se zločinci rychle stáhli zpět do podsvětí,na ně platí jen tvrdost,nic jiného.
Máte pravdu, že se tu mnohé příspěvky vyjadřující nelibost vůči narůstající kriminalitě rychle mažou.
Věříte vědě, o kterou jsem se opřel v mé předešlé reakci ale zároveň tvrdíte, že používám manipulativní argumenty. Právě jste vyvrátil své vlastní tvrzení.
Ale dobře, vysvětlím Vám to znovu - To, že může LiDAR poškodit optický senzor kamery, automaticky neznamená, že poškodí lidské oko. Většina automobilových LiDARů využívá vlnové délky 905 nm nebo 1550 nm:
905 nm: Část záření může projít až na sítnici, ale v tak zanedbatelné intenzitě, že nemá šanci zrak poškodit. Uvedu příklad - obdobnou intenzitu záření (800 - 1000 nm) vysílá ovladač od televize, senzor pohybu bezpečnostních kamer nebo senzor snímání obličeje v telefonu. Kdyby mělo při této vlnové délce docházet k poškození zraku, nemohl byste číst tuto moji odpověď, protože byste dávno oslepl z všudypřítomných senzorů tohoto typu. Navíc by osleplo všech 1,38 miliardy uživatelů Apple Iphone, protože mnohokrát denně využívají senzor Apple ID (940nm), který z několika málo desítek centimetrů snímá PŘÍMO jejich oči. A vzhledem k tomu že všichni vidí, pravda stojí na mé straně.
1550 nm: Tato vlnová délka je zcela absorbován rohovkou a sklivcem, takže se vůbec nedostane na sítnici.
Tedy naposledy - To, proč může LiDAR poškodit kameru, ale nikoli lidské oko, spočívá v rozdílné citlivosti na infračervené záření. Optické senzory (CMOS/CCD) jsou vysoce citlivé na infračervené světlo (včetně vlnové délky 905 nm). Při velmi blízkém přiblížení může dojít k přepálení nebo poškození pixelů. Naopak lidské oko na tuto vlnovou délku nereaguje, protože většina infračerveného záření je absorbována rohovkou a sklivcem.
Toť fakta.
Děkuji za alespoň nějaká fakta, z nichž některá se kryjí s mými vědomostmi, takže se zdají být věrohodná, i když v argumentaci zmiňujete intenzitu záření v rozsahu 800 - 1000 nm, přičemž ve skutečnosti toto nic o intenzitě neříká, protože jde o frekvenční rozmezí. Na intenzitě v každém případě hodně záleží, ale věřím, že je dost malá, aby mohla oko poškodit, pokud nepůjde o velmi dlouhý časový interval, aby mohla celková energie záření být pro oko škodlivá.
Jako hlavni auto beru takové co splni vsecjny moje potreby....kufr vlek, to jsou potřeby které nesplní žádné běžné EV a ani spousta nových spalovaku......to je pro mě hlavní auto, i když najede méně. Navíc pořád jsem 2 dojíždějící ... takže obě auta jsou denně v provozu.
Samozřejmě to u všech lidí není stejné. Já třeba EV zatím ani nemám.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Až zavolají, tak se domluvit na předání a tam dorazit s policí.
1 odpověď
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To by pomohlo, kdyby u nás byly zákony vymahatelné. Myslím si, že by policie jen konstatovala, že se žádný zločin nestal, protože jde o dobrovolné odevzdání peněz.