Nechť automobilky transparentně účtují na auta převyšující stanovené limity emisí sankce, co za to dostávají. Zákazník si pak rád vybere, jestli chce zaplatit 30, 50, 200 tisíc pokutu za to, že si pořídil do auta spalovací motor. V tuto chvíli to za tyhle zákazníky platí ti, co si pořizují elektroauta. Což je přesně opačná motivace trhu, než by bylo žádoucí. Místo tohoto jednoduchého opatření ale automobilky jen frflají a pokouší se raději lobovat za změnu pravidel.
To je blbost. Kdyz nebyla zelena ideologie, staly normalni auta normalni cenu. Ted se uz v kazdem spalovaku promitaji odpustky za emise, coz zvedlo cenu spalovaku. A odost.
Smlouvu mu prodlouzily protoze prachy!!!!! Nekde jsem cetl ze pri vyhazovu by to byloodstupne 20 mil.+ s nim odejde sponzor takze -dalsich 60 mil.na pristi sezonu a o to jde.Za me ja bych byl pro Sainze,ale to se asi nestane.Takze prohodit Pereze s nekym z vykarbu jemu zustane sedacka a horsi uz to asi byt nemuze!!!!
Urco ma ve smlouvě neco za co jej muzou vyhodit bez sankci. Ma o temer 300b mene nez Max, je na 8 miste a max ma titul. Takze asi tak. A sponzory sezenou i s jiným jezdcem.
Pérez jako dvojka vždy dostává o něco horší vůz než jednička. Proto je třeba se dívat na jeho postavení i z této stránky. Přesto je důležitým kolečkem v taktice Red Bullu. Myslím si, že každá stáj si důvody vyřazení jezdce přísně tají a tak je naprosto správný její postup v oblasti, kde se točí velké peníze.
No jiny pilot by taky donesl prnize a mozna by jezdil lepe a v PK by byli výše. Ono mozna dvojka dostává horsi, ale spíše mají stejne vízy jen na Maxovym se vice ladí. Ale prohrát se svým stájovým kolegou o kolik 300b to téměř bude? Mozna v posledním závode jo je do nebe volající.
Je vtipné, že Max schválně všem uhybal, kdo chce jet ať jede. Sám nikam nespěchám a chtěl všechny pustit. On už měl vyhráno.
Toto bylo spíše nedorozumění, nebo omyl.
Ale je pěkné jak ho lidé nesnáší.
Me je uplne jedno zda mu tam překážel, nebo zda nahlásil Norrise, ale spíše ze nadává na někoho ze nekdo nezpomalil pod žlutou a přitom překážel a to mu nevadi a jeste je naštvaný na Russela. Ja mam jine favority
Když jede pod žlutou rychleji,ohrožuje ostatní,to by měl nahlásit každý,kdo to vidi
No to ano ale pak ať si nestěžuje na Georga ze jej za nebezpečné pomalou jízdu taky na to upozornil. Apropo zda pod žlutou ubere o 0.2s tak to zase tak nebezpečné není když nemá nikoho kol sebe jako jet pomalu ve stopě před někým kdo začíná a připravuje si kvalifikační kolo.
Versappen už má titul, tak by mohl dopřávat nějaká vítězství svému "nosiči vody" a ne chtít "fšecko vyžrat".
To by musel ten nosič dojíždět výše. A ne startovat z chvostu pole a semtam nějaký bod dovézt. A verstappen neni Noris aby někoho pouštěl. Ikdyby měl náskok milion bodů nikomu nic nedá. Ikdyby měli kolidovat
To je ten pravý co kritizuje ostatní. Sám je darebák. Asi zapomíná co dělá a dělal svým soupeřům. Kdysi malém zabil Hamiltona, když mu vjel ne formuli
Myslim ze ti dva si nemaji co vyčítat. Jak píše nademnou v Anglii Ham vytlačil v pone rychlosti Verstappena do bariéry. V monte to byla náhoda že zaparkoval na nem.
Většina reagujících tu víceméně popsala i můj názor na Verstappena, tak se jen zastavím u druhého parametru celého incidentu: Tak jak Russel musel vědět, že tam někde Max bude, tak i Verstappen musel dostat informaci, že se k němu blíží jezdec v rychlém kvalifikačním pokusu a že má udělat místo, ne? Což tedy opravdu neudělal...
Ono to nebylo ostré kolo a příprava na ostré kolo ale i v té přípravě je to důležité projet zatáčku rychchle a být vklidu připraven. Protože pak na rovince by rychlost chbela.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No , tak jako tak by tu modernizaci zaplatili zákazníci, nemyslíte ?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
At to financuji ze svých příjmů za kovidu a energetické krizi. Lidi uz to zaplatili. Nemyslíte?