A mohl by pan autor vysvětlit, jak mohlo Československo umožnit vznik něčeho, co už existovalo před rokem 1918? Nacionalismus totiž nezačíná tím, že někdo přijde zakládat vojenské organizace, ale zpravidla obnovou kultury (u nás Dobrovský s Jungmannem a potom teprve Palacký). Myšlenka, že by bez československé podpory ukrajinský nacionalismus nevznikl, je hloupá a směšná.
Prý bychom mohli nakrmit o dvě miliardy lidí více - ale my nemáme o dvě miliardy lidí více. A velkochovy (skotu) nejsou místa týrání - týrané zvíře nikdy nemá takovou dojivost, aby se vyplatilo ho chovat.
Základem krmné dávky skotu navíc není jádro, ale krmivo objemné, zpravidla senáž. Co bychom podle autorky měli s tou spoustou trávy dělat? Zorat louky a pěstovat další obilí pro další miliardu obyvatel, která tu není?
Odlesňuje se někde kvůli dobytku? Jestli ano, není to spíš Afrika nebo Jižní Amerika? Tam ale nejspíš nepůjde o krmení jádrem, ale o nešetrné pastevectví.
Rád bych doplnil, že stejně jako naprostá většina učitelů je i mnoho řemeslníků v zaměstnaneckém poměru a z toho vyplývá řada jistot. Ne ovšem absolutních - když firma nevydělává, nemůže dát řemeslníkům tolik peněz, a stejně je to se školou, která má málo žáků.
Práce učitele je také zajímavá. Člověk je mezi dětmi nebo mladými lidmi, zejména ten, kdo rád poznává lidi zblízka, si přijde na své. A podle mě vidí učitel hodně podobné věci jako řemeslník, který třeba přijde lidem do domu.
Práce učitele je zpravidla pod střechou a na jednom místě, což je fajn, někteří řemeslníci to mají taky (truhlářské dílny třeba), jiní jezdí po zakázkách, což může být někdy plus a někdy hrůza (já bych třeba v Praze sotva zaparkoval).
S tím školním řádem nesouhlasím, ale s autorem taky ne. Tohle není o nějakých osobnostních právech nebo o sebevyjadřování. V režimu povinné školní docházky není možné zakazovat žákům vstup do školy kvůli oblečení. Žáci se správné oblékání učí, je tu prostor pro výchovné působení školy i rodičů a všechno to musí být přiměřené tomu, co se nosí venku.
Podle mě tam chybí důležitý prvek, a to je špatná legislativa a její vymáhání. Spousta bytů by se mohla pronajmout, kdyby bylo vystěhovávání neplatičů levné a rychlé a kdyby se dala snadno vymáhat jasná pravidla soužití, ať už jde o úklid, placení vody a energií nebo domovní klid. Pokud by to fungovalo, nemusely by se platit žádné kauce napřed a podobné ohavnosti.
Tohle je divné. Představte si třeba, že někdo ve městě prosadí stavbu fontány za pět mega. Já to oznámím a dostanu prachy, protože fontána nic nevydělá? Jako kdo posuzuje, co je přínosné a co ne?
A potom čas: Napadnu stavbu dálnice, že v tomhle místě by se dalo ušetřit, kdyby vedla jinudy. A takhle můžeme tu stavbu prověřovat dvacet roků a nikdy se stavět nezačne.
Co je spravedlivého na zabíjení těch, co se nemůžou bránit?
Proč píšete o "neziskovkách"? Nedochází vám, že člověka s jiným názorem bychom neměli dávat do uvozovek? Podněcujete tím nenávist i vůči vám samotným.
Blokování pochodů lidí jiných názorů je ze stejného pytle. Nemyslete si, že jste lepší než "slušní lidé" z Brna, když používáte stejné metody.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Špatná věc se podařila, hrubá síla zvítězila. Tak to chodí na světě, navzdory vší osvětě...