Německo je jediným státem, kde jsou úseky dálnice s nelimitní rychlostí (není jich mnoho). jinak bývá většinou limit stejný, jako u nás - 130 km/h. V USA - modle demokracie - je speed limit většinou 65 mil/h = 104 km/h a tam jsou jiné vzdálenosti, než u nás. Rovněž množství tzv. muscle cars je tam podstatně větší, než u nás. Nemyslím si, že by bylo nutné zvyšovat povolenou rychlost na dálnicích. Už tak je v provozu na dálnici dost bláznů, kteří tuto limitní rychlost výrazně překračují a jsou kolikrát i pod vlivem ....
Za mne tedy Rusko pod vedením Putina vždy chtělo UA připojit k Rusku. Proto pro tuto záležitost udělalo všechno, včetně rozdmýchání nepokojů na Donbase, Luhansku, obsazení Krymu. Udělali spoustu videí, aby podpořili rozvrat, ruští agenti stříleli na Majdanu apod. Zkrátka se vždy snažilo UA pohltit. A tak, jako to dělali vždy s okupovaným územím, tak i nyní kradou byty na okupované UA jejím původním obyvatelům a nutí původní obyvatele stát se Rusy, jinak nemají práci, ztratí byty, pozemky atd. Jak už Regan říkal - Rusko je říše zla.
1) Jsme se nikam neposunuli
2) Vůz udává spotřebu z baterie v autě, nezapočítává skutečnou potřebu elektřiny která jde z nabíječky
3) Účinnost AC/DC nabíječky je mezi 80-90% to je prostě fyzika, je to v podstatě trafo jako třeba v PC - mění se střídavý na stejnosměrný proud. Ztráta na distribuci je +-5%, proto musíte spotřebu z baterie EV vynásobit v průměru 1/0,85/0,95 = 1,24x (jak jsem psal zjednodušeně /0,8 nebo x1,25).
4) Nabíjecí stojan má vysoké ceny právě z důvodu větší potřeby elektřiny než kolik nabitých kWh je v baterii
Já vám věřím, když se jede pomalu s maximální možnou rekuperací, je možné dosáhnout takové spotřeby, nicméně nikdo z lidí v okolí, co je mají se nedostane pod 20kWh a to nejezdí zrovna rychle
No, tak zdá se, že si trochu přibarvujete skutečnost:
bod 3 - účinnost AC/DC nabíječky je 85-95%
bod 4 - vysoce výkonný nabíjecí stojan má vysoké ceny kvůli odpisům, jeho cena je významně větší, než cena zásuvky. Ztráty v tom hrají marginální roli. Další roli hrají větší marže u poskytovatele služby.
poslední bod - rekuperace + spotřeba - U Tesly model 3 není neobvyklé dosáhnout spotřeby okolo 12 kW/100 km. Je to dáno vysokou efektivností celého vozu a samozřejmě i efektivním stylem jízdy. Pod 20 kW/100 km se dostanete i s Enyakem a to je podstatně těžší a větší vůz, než je Tesla model 3.
No jsou to všechno odborná data, grafy, statistiky, výpočty. Všechno se více méně týká až provozu el. vozidla, Tzn. spotřebovaná energie provozem vozidla přepočítaná na výrobu elektřiny v úhelné elektrárně, která svou výrobou emisně zatěžuje životní prostředí. Prosím o zohlednění znečišťování životního prostředí samotnou výrobou baterií a s tím související i likvidací, odpadem. Mám za to, že znečištění v porovnání s výrobou a likvidací aut se spalovacím motorem, může být i stejné, nebo horší. Nebo se mýlím ?
Jedná se o porovnání emisních hodnot pro výrobu a spotřebu:
Jinak by to nemělo ani smysl, protože EV jsou ve spotřebě paliva významně úspornější a pokud by se nezapočítávala i znečištění při výrobě baterií, tak by EV jednoznačně vyhrávala od prvního kilometru.
A ODS v čele s Nutellou se před volbami chlubili, že za jejich vlády to bude jinak s korupcí a zlodějnou ve státní správě. Měli pravdu, je to jinak - ještě horší než za minulé vlády. Babiše by chtěli pořád soudit a sami kradou ještě víc.
on ten Babiš nás stojí cca 5 mld. ročně na dotacích pro Agrofert, takže pozor
Teda já to tady v diskusi vidím, jak ta současná vláda je mizerná. Je tady hodně lidí, co bude volit ANO. Mají nějaká očekávání, zřejmě čekají na padající pečené holuby přímo do pusy. Můžu Vás uklidnit, bude prd. Stačí, když se podívám na to, co předváděli v té minulé vládě. Jediné, co se zařídí, budou dotace do ANOFERTu. Ano, to je společnost, která více bere na dotacích, než odvádí na daních. Takže přeji všem voličům ANO sladké sny.
Já bych s tím úložištěm neměl žádný problém. Když si představím, že vlastní úložiště je několik stovek metrů pod povrchem:
tak možnost kontaminace okolí je tak maximálně při vykládce. Vzhledem k tomu, že je vše v mohutných nerezových kontejnerech, tak ta možnost kontaminace okolí je prakticky nulová. Pokud by došlo po několika desítkách tisíc let k proděravění tech kontejnerů, tak to už mne stresovat nebude a navíc radioaktivita bude s ohledem na poločasy rozpadu již minimální.
Navíc přibude pracovních míst a bude možné si pěkně vydělat i v místech kde jinak scípl pes.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
No ona cesta s Fialou se vůbec nepovedla. Těch průšvihů co stále leze na povrch je nekonečná řada a jsou docela varující. Vypadá to, že ani se SPOLU a STANem by to nebyla cesta do nebe.
3 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Který průšvihy máte na mysli? Něco jako je Green Deal (podepsáno Babišem), nebo případně inflace (zapříčiněná ANO při pokusu uplatit voliče aby vyhrálo volby), případně rozpočtové deficity (které založila Dlužena a to tak, aby bylo obtížné se z nich dostat)? Jsem jedno ucho.