To přišli brzy, to je každému jasné, už z principu funkce.
Pokud kruhákem nahradíme klasickou křižovatku dvou silnic se semafory, přičemž po jedné jedou auta prakticky neustále, bude na té druhé na obou stranách kruháče fronta aut, která na kruháč nemohou najet, protože musí dát přednost.
Naštěstí na to už konstruktéři přišli a nové kruhové objezdy jsou dvojité, se dvěma pruhy, kdy ten vnitřní vede o 180 a 270 stupňů a ten vnější o 90 a 180 stupňů. K vidění například na sjezdu z dálnice na České Budějovice. Tam z principu věci není problémem najet z kterékoliv strany.
V letadle jsou dva piloti. Každý z nich přistane i zcela sám.
Není to tak, že se nejdříve přijde letuška do kabiny pro cestující zeptat zda není přítomen lékař a po nějaké době se přijde zeptat znovu, zda mezi cestujícími není pilot. A autopilot vážně není nafukovací a není to jediný pilot, který nepije.
Rozkaz zněl jasně - poškodit kabel. Nebyl čas koukat, který kabel patří komu.
Jak věděli pánové Voskovec a Werich, hodíte kotvu, nastane napnelismus a následně vznikne cukatůra. A on to zatím kabel.
Kdysi to bylo jasné, těch kabelů bylo několik. Dnes tam těch kabelů musí být kvanta, každá loď co spustí kotvu na dno riskuje, že než se kotva někde zachytí, tak poškodí nějaké kabely. Na Baltu aby by se báli spustit kotvu.
Rozmáhá se nám tu jakýsi nešvar. Drobné slečny venčící na vodítku dva a více kusů psů vetších plemen. Jsem si naprosto jist, že kdyby se ta smečka (dva a více psů je vždy smečka) rozhodla se rozběhnout, tak je slečny nemají šanci udržet a na povel už vůbec poslouchat nebudou. Lidi, máte jistotu, že své psy udržíte za všech okolností?
Hovory nahrát, transakce provést, ukázat Policii nahrávky, obratem případ uzavřít, u soudu se "poškozenému" vysmát že si za to může sám, žádné peníze nevracet.
Je to marný, je to marný, je to marný. Oni přímo prosí o to, aby byli podvedeni a okradeni. Pokud jsou svéprávní, nelze nic dělat. Každý svého štěstí strůjcem.
Nechat se napálit několikrát, tam už by se o zrušení svéprávnosti dalo uvažovat. Bylo by to pro jejich vlastní dobro.
To je nějaká novinka? Po ledě se jezdí od chvíle, co napustili Lipno.
Občas se tam nějaké vozidlo propadne a utopí, Lipno v těchto místech není hluboké, pouze pár metrů.
Každému kdo má průměrnou inteligenci musí být jasné, že se může propadnout a ta pravděpodobnost se zvyšuje s hmotností vozidla. Běžně tam jezdí i traktory.
Použití neschválené AI znamená předání dat třetí straně - a za to je vyhazov. Což předpokládám nikomu z nich nedochází, když to prý "není problém". Oni věří tomu, že o tom že používají něco co nesmíte ve firmě nikdo neví....
Schválené AI obvykle písemně dávají prohlášení, že uživatelem zadaná data nejsou používána k učení AI.
„Šla jsem jej obejmout a políbit, ale on mě okamžitě kousl."
Že nevidí varovná znamení, neznamená, že žádná nejsou. Objímání a líbání nemá rád prakticky žádný pes, tato gesta pro psy nic neznamenají, dokonce je vnímají jako přímý útok. Pouze je trpí a nemusí dávat najevo, že se jim to nelíbí. Až to jednou skončí takto.
Starší pes také nemusí správně vnímat co se to k němu bez varování blíží - co bystě dělali vy, kdybyste třeba spali a najednou vás někdo zalehnul, objal a začal muckat?
Mezi Brandýsem nad Labem a Lázněmi Toušeň je železniční přejezd bez signalizace.
Můžete někdo vysvetlit, jak je možné, že těsně před přejezdem ve směru od Záp je na levé straně vedle silnice obří hromada štěrku, přes kterou není vůbec vidět levou stranu trati? Je nutné vjet až na koleje, aby bylo vidět jestli od Brandýsa nejede vlak!
Jen se podívejte na mapy.cz na Panorama pohled, tam je hromada v celé kráse, je na místě roky: Odkaz
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Mě například nikdo nevěří, že jsem byl na Letné na delfínech.
To pojízdné bulharské delfinárium tam ale v osmdesátých letech skutečně bylo.