V souvislosti s přechodem na E 10 se tu objevují články o "nebezpečí" tohoto paliva. Je třeba si uvědomit, že na E 5 už jezdíme roky a auta už jsou na to připraveny. Pro běžného motoristů se nemění nic.
Záleží samozřejmě na tom, k čemu ho člověk používá. Manželka má firemní. Potřebuje, aby jel 8 hodin v kuse a jen občas jej "vyvenčí", takže stále na nabíječce. Já používám svůj bez kabelu. Nabíjení dle vaší řady tedy omezí kapacitu baterie o 40 %. To dělat nebudu.
Poslední dobou tu proběhlo několik článků, které E desítkou vyloženě straší. E 5 používáme už řadu let. Kdo s tím nějaké problémy měl, tak to už řešil (pravděpodobně prémiový benzín bez biosložky). Přechod mezi E 5 a E 10 není nijak významný.
Vzpomínáte ještě na původní myšlenku EV ? Malá, relativně lehká a cenově dostupná auta do města. Odstranit smog z ulic. Ohromovat výkonem a zrychlením znamená také váhou a spotřebou a cenou.
Na první díl bylo mnoho lidí zvědavých. Ale jak je vidět, po první zkušenosti použili raději ovladač. Hvar také není nic excelentního, ale určitě část diváků přetáhl.
Já jezdím benzínovým hybridem a jsem spokojený. Ale jak píšete, záleží na tom, jak auto využíváte. Já se třeba na dálnice moc nedostanu. A na nich skutečně ta výhoda hybridů padá, tam je prostě nafta nedostižná.
Já plašičku měl, a nezabrala. Zkusil jsem sprej. Ten proti kunám zabral, ale byl takový lepkavý, tak zaprasený motor jsem ještě neměl. A musí se obnovovat.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
V souvislosti s přechodem na E 10 se tu objevují články o "nebezpečí" tohoto paliva. Je třeba si uvědomit, že na E 5 už jezdíme roky a auta už jsou na to připraveny. Pro běžného motoristů se nemění nic.
2 odpovědi