Tak to je jasný. Nicméně do pojistek se taky nedostanete u mého auta. Jen autorizovaný servis a pokud by se vám to přece jen povedlo, je to narušení SW a zánik záruky. Taková je realita nových prémiových aut pane.
No dobrý to už jsme se trochu odchýlili od podstaty věci k vašemu prémiovému AMG. Nicméně to nemění nic na tom že podle mě by člověk který vyleze z autoškoly měl zvládat základní údržbu vozu jako jsme se ji museli naučit všichni.
PS: A nějaké argumenty typu všechno si můžu vygooglit jsou liché...
Dnešní moderní auta jsou tak složité že by nebylo co opravovat. V motorovém prostoru u mého auta nepropadne ani špendlík, lidově řečeno. Mám tam dekl a zdarec (AMG)
Nikdo netvrdí že si máte opravovat motor, ale vyměnit si kolo při defektu, zkontrolovat olej a další náplně, vyměnit si pojistku, zásady pro odpojení akumulátoru atd... by měl zvládnout každý
Ale dodavatel vám zálohy klidně sníží podle vet tisic.ašeho přání, ale pak bych chtěla vidět ty nedoplatky. Já si raději připlatím v zálohách a budu ráda, když budu mít přeplatek než aby na mě vybafnul nedoplatek deset dvacet tisíc.
Já netvrdím že dodavatel nesníží zálohy když o to požádáte. Jen poukazuji na to, že zvýšit zálohy v rámci zastropování skoro o 200% asi není příliš propočítaná hodnota. Zálohy které si dotyčný nechal nastavit vycházeli z toho co si spočítal ze své spotřeby a stávajících cen MWh, není to záloha „by oko“. Chápu že dodavatel vám pak vše vrátí a Vy si pak budete mnout ruce kolik Vám vrátil. Na druhou stranu proč mu cpát víc než je potřeba aby na vašich penězích vydělával?? Je potřeba se nad nastavenou zálohou občas trochu zamyslet, udělat si pár výpočtů a ne jen hloupě sklopit uši a zaplatit.
"U záloh se samozřejmě můžou pokusit dohodnout s dodavatelem, aby jim je snížil. Na obranu dodavatelů energií, nikdo si je nevycucal z prstu. Ty zálohy jsou stanové na základě minulé spotřeby a budoucích očekávaných cen energií."
Když někomu zvýší zálohy ze 4,5 na 11 v rámci zastropování a nasledně dodavatel souhlasí se snížením na 6 tak to asi není moc "košér" rozpočítané. (příklad z mého okolí)
Vypnout zadní mlhovku, když jedu v koloně, by mělo být samozřejmé - tu si ručně zapínám, tak se těžko vymluvím, že o ní nevím. Naopak denní svícení v mlze, je trochu problém, protože řidič už nemusí světla manuálně ovládat, tak na to jednou v roce, kdy je zrovna mlha, zapomenout může. Průšvih je to každopádně oboje.
Pokud řidič používá mozek tak se mu to stane málokdy. Zadní mlhovku používám v mlze pouze když za mnou nikdo nejede a nejdu teda logicky vidět když mě někdo dojíždí. V případě že se dostanu do mlhy tak automaticky sahám po vypínači a přetáčím ho z auto na potkávačky protože nevěřím že ten senzor tu situaci vyhodnotí správně...
plyn vyřešila dvěma tankery????????a jakým potrubím to sem dostanou asi to budou vozit v zapalovačích ne?Už máme plynovod z Holandska?
Síť plynovodů je po celé Evropě. Na jedné straně prostě LNG zpracují na plynou formu a dodají ho normálně do systému. Na druhé straně si ho odebereme. Nezáleží na tom jestli to bude zrovna ten, který tam v Holandsku pustili. Podstatné je že odebereme takový objem který byl do systému vložen.
Na valivé tření má vliv součinitel tření. Třeba pokud byste jezdil výhradně na ledu, pneumatiky by vám vydržely velmi dlouho.
Jinak máte samozřejmě pravdu.
Na valivé tření má vliv akorát tlak v pneu a tuhost směsi pneu a "nic" jiného. Tyto faktory ovlivňují "rameno valivého odporu", protože valivé tření je definované jako odpor proti odvalování tělesa, který klade deformace podložky nebo deformace samotného tělesa, ale není to tření které zajišťuje trakci kol. Trakci kol zajišťuje prachsprosté smykové tření, které je závislé na součiniteli smykového tření a normálnové síle (např. od hmotnosti vozu). Pletete hrušky s jabkama.
Jinak k pneu mám takovou zkušennost, že kvalitní "dražší guma vydrží pár sezón kdežto laciná pneu se mně skoro nesjížděla (asi lacinější směs).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Při přejíždění do druhého pruhu bych spojku určitě nevyšlapával. Vrstva sněhu citelně přibrzdí nepoháněná kola na jedné straně auta a kromě zpomalení to může vyhodit auto ze směru. Daleko lepší je manévr udělat s mírným plynem a pokud možno využít koleje které při přejezdu mezi pruhy udělal už někdo před námi.
6 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Já si zas myslím že to dává smysl (ikdyž se přiznám že to nedělám) právě z toho důvodu co uvádíte. Kola se vám zpomalí tak i tak a pokud jedno kolo “kopne“ přes převodovku na tvrdo o asfalt a druhé bude plavat ve vrstvě sněhu tak je podle mě větší pravděpodobnost že vás to rozhodí podobně jako u aquaplaningu (tam se se ovšem bavíme o úplně jiných rychlostech).