Kartičku Tesco mám už mnoho let, hned, jak s tím začali. Je to ale jedno, chodím tam velmi výjimečně. Ne, že by měli špatné zboží nebo drahé ceny, mně se tam prostě nelíbí. Je to obchod jako každý jiný, ale třeba v Globusu nebo Kauflandu nemám ten nepříjemný pocit. Je to iracionální, ale i to má na chování zákazníka vliv a žádné slevy a kupóny nefungují. 🤗
Např kupóny v Globusu mě baví. Jednou za čas koupím jednu plzeň, když přijede tchán na návštěvu a pak mi půl roku chodí kupóny na levnější pivo, i když ho jinak vůbec nekupujeme. 😀😀
Stát jako obvykle umí věc řešit pouze dotačními programy nebo novým úřadem. Dosavadní snahy a dotace nevedly k ničemu, není důvod si myslet, že to teď bude najednou jiné. Nový úřad zvaný centrum pro investiční poradenství je už úplná groteska. Stát prostě tento problém řešit neumí a také ho nevyřeší. Pro politiky a pro úředníky není ale nutné problém vyřešit, nýbrž řešit. Vyřešený problém nikoho nezajímá. Pouze problém řešený znamená pro úředníka práci, příliv financí a pro politika kapitál, který může prodat voličům.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Že bych se tedy budil hrůzou ze snů o gymnáziu, to tedy ne. 😀😀 Také jsem studoval gymnázium, také jsem měl problémy s fyzikou a matematikou. Ne proto, že bych nezvládal, ale proto, že jsem byl flákač. Jediný aktivní odpor jsem kladl ruštině v osobě promovaného filologa Houšky, dej mu pámbu nebe. Ale asi to učení uměl, po mnoha letech jsem ruštinu potřeboval a koukal jsem, co všechno mi utkvělo. 😀
Je ale pravda, že spoustu vědomostí z gymnázia jsem nikdy nepotřeboval, nikdy je nikdo po mně nechtěl, nikdy jsem o nich ani nemluvil. Až po třiceti letech, kdy jsou na středních školách děti, oprašuji staré vědomosti a zjišťuji, že se v těch vzdělávacích osnovách matematiky a fyziky zase tolik nezměnilo. Myslím ale, že v gymplácké matematice ani tak nejde o to naučit se spočítat nějaký připitomělý kosínus pí nebo ax dx, ale o schopnost logické analýzy a řešení problému. A to je dovednost, kterou v životě potřebujeme denně.