Berte to, že je to lokální bezemisnost v ulicích města + nějaká ta další látka jako produkt spalování. Množství CO2 by záleželo na konkrétním energetickém mixu v daném roce. Bylo by velmi složité hi vyčíslit, stejně tak zahrnout elektřinu potřebnou pro těžbu, přepravu, rafinaci ropy. To samé pak u EV a jeho komponent. Tedy zkratka a vše to lokálně
Max mrkněte na následující následující studií - za mne je perfektní.
Předpokládám, že Vámi udané množství CO2 u naftového vozu je vyprodukováno provozem vozidla, tedy spálením nafty při provozu. Stejným způsobem lze jednoduše vyčíslit množství CO2 u elektrovozu, když víme, že zhruba 40 % energie v síti pochází z uhelných elektráren (toto množství se postupně snižuje) a každá MWh je zatížena cca 400 kg CO2.
A koho myslíte tím o kupujícím státem. Řecko, Turecko nebo dokonce USA- ty lidé vašeho ražení vidí všude. Ono tam asi ani tak nejde o okupaci. Spíš o neschopnost domluvy, či vlastně ten Kypr od roku 1960 je.
No tak vidíte, takže nakonec je potřeba si všechno správně odůvodnit a vlastně se o žádnou okupaci nejedná. Takhle nějak jste to myslel?
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Na frontu na Ukrajině se jezdí jako na safari?
1 odpověď