Slovy Paroubka - " kdo z vás to má"? A feldkuráta Katze " To se nám to hoduje, když nám půjčujou". Hlavně nenažraně zvyšovat poplatky a zejména zdanit i držitele mobilů. Mám ho řadu let a nikdy jsem na něm ČT ani ČR nesledoval. Když chtějí, ať internetové vysílání zpřístupní jen těm, kdo si ho zaplatí, techncky to není žádný problém. Jenže takových lidí by se asi našlo jen minimum a nebylo by na nehorázné odstupné. Další filmová hláška - " chce se mi zvracet". Ať jdou kamsi...
245 km na elektřinu a dalších 1200 na benzin...Tak si máme představit budoucnost elektromobility? To by byl docela smutný výhled. Nejsem zásadní odpůrce EV, do města technicky fajn, ekonomicky s otazníkem, na dálky ale velké kompromisy. V neděli odjíždím na cestu 2500 km tam , to samé zpět, na to je EV pro mě nepoužitelné, nemusím každé dvě tři hodiny na WC a jíst, abych při tom dobíjel. S naftou jedno tankování na cestě a náklady na PHM nižší než EV na rychlých nabíječkách. Ale komu EV vyhovují, ať je spokojeně využívá, určitě mají své místo na trhu.
Kde jsem jenom slyšel to " je to blázen, hoďte na něj síť"? To si vážně autor článku nevidí na špičku nosu a myslí si, že se současnými politiky, kteří EU přivedli tam, kde je ( nebudu sprostý, nebudu), se najednou s nějakým "kompasem" dostaneme na dráhu prosperity? Draghiho zpráva správně pojmenovává některé problémy, ale jak je řešit? Opravdu dalším zadlužováním, dotacemi do oblastí, které EK považuje za důležité, obecnými frázemi? Místo umravnění Green Dealu, zrušení mnoha regulací a byrokracie, ořezání nepotřebných výdajů, přívětivějších podmínek podnikání? Zase slyšíme jalové řeči, stejně jako v roce 2000, kdy si EK stanovila cíl být za deset let nejprogresivnější ekonomikou světa. Výsledek vidíme. A stejně to dopadne i s výsledkem Kompasu, pokud se zásadně nezmění přístup.
Takže za mě úplně zbytečný článek.
Myšlenka dobrá, ale minimálně zatím nereálná. Mám zkušenosti s několika FVE na rodinných domech, ale ve slunečných dnech si nedovedu představit velikost baterie, která by přetokům zamezila nebo je aspoň významně omezila. Ještě tak jeden den slunešního svitu, ale při více takových dnech je to zcela mimo, bavili bychom se při současných cenách o vyšších statisících, možná milionech, což asi nikdo nedá, využití tak velkých bateriích by pak bylo po většinu roku neekonomické. Musíme hledat jiné formy využití přebytků, které OZE zákonitě občas produkují.
Hlavně že to mají tak pěkně a přesně spočítané. Úspora pro podniky 27 mld. EUR, cha cha. Dopadne to jako vždy, podle podobných byrokratů jsme měli být už pár let nejsilnější ekonomikou světa, tak si to kdysi naplánovali. S podobnými politiky to ale nikdy nemůže být lepší. Mně není Trump sympatický, ale drží sliby a věřím, že do USA přiláká hodně nových firem na úkor EU. A my budeme jen padat a padat.
Tohle je na hlavu. Dokládat 15 let staré podklady, o kterých nikdo nevěděl, že je bude potřebovat. Teď si je vymyslí? Ke všemu musí vědět, jaká bude cena elektřiny za několik let. A ti, kdo stavěli nehospodárně a nepřekročí 8,4% ziskovosti, podporu dostanou, ti, kteří neutráceli zbytečně, chovali se s péčí řádného hospodáře, o ni přijdou?! Snad i tento paskvil ocení občané při volbách.
Auta na CNG končí. Totéž se v podstatě týká i aut na vodík, také kdysi byla považována za nadějnou technologii a dnes skomírají. Jsme si jistí, že totéž nepotká i elektromobily? Technologii, která je silně tlačena politickými rozhodnutími a zatím je značnou částí motoristů odmítána. Ať jsou automobilkám ponechány všechny možnosti pohonu a čas to vytřídí. I když klasická fosilní paliva jednou dojdou, do té doby ovšem může fungovat masivní výroba klimaticky neutrálních PHM.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Krásná slova, bohužel zcela prázdná. Jak dlouho ještě budou akcionáři VW takový přístup vedení tolerovat? Podle mě si za podobná prohlášení a dosažené výsledky vedoucá pracovníci vysoké platy vůbec nezaslouží.